@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Vissa människor är ju fan helt hawofejeuwf.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 maj, 2012 18:29 |
|
Borttagen
|
15 maj, 2012 18:32 |
|
Miskel
Elev |
15 maj, 2012 18:32 |
|
Kedjebrev
Elev |
Ska du göra någonting speciellt eller fick ni bara ledigt?
http://Kaosregn.blogg.se
15 maj, 2012 18:34 |
|
Borttagen
|
måste leta efter ett par passande kläder.
15 maj, 2012 18:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kedjebrev: Ska du göra någonting speciellt eller fick ni bara ledigt? Vi jobbade i lördags. Varje år har vår skola en insamlingsdag till ett barnhem i Ghana, så vi åker dit och jobbar och skickar ner pengar! 15 maj, 2012 18:35 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kedjebrev: Ska du göra någonting speciellt eller fick ni bara ledigt? Vi jobbade i lördags. Varje år har vår skola en insamlingsdag till ett barnhem i Ghana, så vi åker dit och jobbar och skickar ner pengar! Aha! :3 Så hade vi i låg&mellan-stadiet fast då jobbade vi på en skoldag på valfri plats (Hemma, skolan eller typ föräldrars arbetsplats) och sen skänktes pengarna till en by i Tanzania :]
http://Kaosregn.blogg.se
15 maj, 2012 18:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Borttagen: Ska du göra någonting speciellt eller fick ni bara ledigt? Vi jobbade i lördags. Varje år har vår skola en insamlingsdag till ett barnhem i Ghana, så vi åker dit och jobbar och skickar ner pengar! Aha! :3 Så hade vi i låg&mellan-stadiet fast då jobbade vi på en skoldag på valfri plats (Hemma, skolan eller typ föräldrars arbetsplats) och sen skänktes pengarna till en by i Tanzania :] Det känns bra ^^ Vi har gjort detta i 15 år och hjälpt mer än 200 barn till ett bättre liv 15 maj, 2012 18:39 |
|
GinnyOlivia
Elev |
15 maj, 2012 18:44 |
|
ginny_ginny
Elev |
15 maj, 2012 18:46 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen