@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Katla: Skrivet av si_tonks: WHATSkrivet av scarhead: Imorgon kan jag sitta och se hela Glee-avsnittet utan att känna stress. Jag älskar lediga dagar. .... Är du ledig imorgon? O_O MATILDA har du en extra ledig dag? Vi har bara torsdag och fredag.. jag är ledig på måndagen efter också. : P 15 maj, 2012 18:14 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag är SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR sötsugen just nu!! Helst av allt skulle jag vilja ha den nya wertherskolan...♥
![]()
15 maj, 2012 18:15 |
|
EmahS
Elev |
Känner mig lite sådär lagom forever alone.
Jag kom hem från jobbet ca. 16.30, och inte en enda i min familj är hemma haha. Vet inte vad eller ens när vi ska äta
15 maj, 2012 18:19 |
|
GinnyOlivia
Elev |
15 maj, 2012 18:22 |
|
Solkatten
Elev |
Vi ska ha kyckling idag, yey!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 maj, 2012 18:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Vi ska ha kyckling idag, yey! jag åt kyckling till middag..... 15 maj, 2012 18:25 |
|
si_tonks
Elev |
15 maj, 2012 18:25 |
|
Knizzlare
Elev |
I need help!
Imorgon är det dansuppvisning och det är en dans jag verkligen inte vill vara med på, alltså den är värsta äcklig och vi ska rulla på asfalt och det finns lite glas där och stenar som sticker upp och ja, jag kan inte ens slutet riktigt på den! Meeen så är det så här att det är 2 andra som vi ska dansa också och dom kan jag och dom är roliga och dom vill jag vara med på, och så har jag teater som jag ska visa upp också, sååå, vad tycker ni att jag ska säga? Bara säga att jag vägrar vara med? Eller vara med ändå..? ![]()
15 maj, 2012 18:26 |
|
Dracossister
Elev |
Härligt väder ute. Ska gå ut ett tag och se hur många testraler jag hittar i skogen. ^^
http://flamelumos.blogspot.fi/ 15 maj, 2012 18:26 |
|
scarhead
Lärare |
15 maj, 2012 18:28 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen