@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kedjebrev
Elev |
15 maj, 2012 17:56 |
|
LoonyMe
Elev |
När jag ska förklara för någon i skolan om mugglis:
Jag, utsidan: Det är ett Harry Potter-community.. My inside: ÅH ASTAGWGASAH det är det bästa på hela freaking internet, mitt liv omg Kompis: jaha.. o_o Jag: ehe.
15 maj, 2012 17:56 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av Solkatten: Ja. På torsdag är det ju någon röd dag ... typ himmelsfärdsdagen eller något och på fredag klemdag. ^^ Ja, asså det är ju inte sista dagen i skolan innan sommarlovet.
15 maj, 2012 17:57 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Solkatten: Ja. På torsdag är det ju någon röd dag ... typ himmelsfärdsdagen eller något och på fredag klemdag. ^^ Ja, asså det är ju inte sista dagen i skolan innan sommarlovet. Ja, jag sa ju helg och inte sommarlov o.o "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 maj, 2012 17:58 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Solkatten: Ja. På torsdag är det ju någon röd dag ... typ himmelsfärdsdagen eller något och på fredag klemdag. ^^ Ja, asså det är ju inte sista dagen i skolan innan sommarlovet. Ja, jag sa ju helg och inte sommarlov o.o Sorry såg inte, men det skulle vara skönt om det var det
15 maj, 2012 17:59 |
|
Miskel
Elev |
15 maj, 2012 17:59
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-15 kl. 18:31
|
|
scarhead
Lärare |
15 maj, 2012 18:00 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: Imorgon kan jag sitta och se hela Glee-avsnittet utan att känna stress. Jag älskar lediga dagar. .... Är du ledig imorgon? O_O ![]()
15 maj, 2012 18:00 |
|
Borttagen
|
jag har ont i armen.
15 maj, 2012 18:01 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av si_tonks: WHATSkrivet av scarhead: Imorgon kan jag sitta och se hela Glee-avsnittet utan att känna stress. Jag älskar lediga dagar. .... Är du ledig imorgon? O_O MATILDA har du en extra ledig dag? Vi har bara torsdag och fredag.. ♏︎ 15 maj, 2012 18:12 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen