Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Aaew
Själv skulle jag ha döpt min son till Remus. Eller kanske Tom. Om jag hade fått en dotter skulle hon nog få heta Charlie... =) - just like themarauder 19 feb, 2012 01:37 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
^ Remus är fint och Tom också
19 feb, 2012 01:41 |
|
Anapneo
Elev |
När jag får barn i framtiden - om jag får en tjej då ska hon heta Lily Luna.
Om jag får en son vill jag döpa honom till Ron, men det passar inte så bra i svenska sammanhang men kanske.. ja.. George eller Fred.. fast då blir det nog Fredrik och att vi kallar honom Fred.. haha min man/kille kommer inte ha mycket att säga till om
19 feb, 2012 01:45 |
|
themarauder
Lärare |
19 feb, 2012 01:45 |
|
Anapneo
Elev |
19 feb, 2012 01:58 |
|
Katla
Elev |
Jag tycker om namnet Nemesis vädigt mycket, synd bara att det betyder fiende. s;
♏︎ 19 feb, 2012 08:53 |
|
Li
Biträdande rektor |
Alltså att skaffa barn för att få en viss reaktion känns ju inte som en bra anledning... :p
without something there is no nothing 19 feb, 2012 08:58 |
|
Borttagen
|
Har min mens. Märks att jag har det. Sitter och gråter över Niall-ryktena. Det gör mig så jävla förbannad.
19 feb, 2012 09:01 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Li: Alltså att skaffa barn för att få en viss reaktion känns ju inte som en bra anledning... :p Jag kom och tänka på när du skrev det - Var det inte en trend att vara gravid ett tag? Det var typ tusen bloggar! Alla var under 20. Här där jag bor har vi några stycken också! =) - just like themarauder 19 feb, 2012 11:47 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Li: Alltså att skaffa barn för att få en viss reaktion känns ju inte som en bra anledning... :p Jag kom och tänka på när du skrev det - Var det inte en trend att vara gravid ett tag? Det var typ tusen bloggar! Alla var under 20. Här där jag bor har vi några stycken också! Jo, det var en trend och det har varit ganska romantiserat att vara tonårsförälder, som om det är bättre och finare osv. Jättemycket problem. Jättemånga som är så desperata att bli gravida att de ljuger om skydd och dyl. för sin partner without something there is no nothing 19 feb, 2012 12:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen