Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginnyw123
Elev |
13 sep, 2013 20:17 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av ginnyw123: Är det någon som åker via liljeholmen som har lust att mötas där och åka tillsammans till SF? vi Liljeholmen hur? ;;
13 sep, 2013 20:31 |
|
Little lily
Elev |
13 sep, 2013 22:11 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av lumos1: Skrivet av ginnyw123: Är det någon som åker via liljeholmen som har lust att mötas där och åka tillsammans till SF? vi Liljeholmen hur? tunnelbana från liljeholmen, om det var så du menade?^^
13 sep, 2013 22:47 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av ginnyw123: Skrivet av lumos1: Skrivet av ginnyw123: Är det någon som åker via liljeholmen som har lust att mötas där och åka tillsammans till SF? vi Liljeholmen hur? tunnelbana från liljeholmen, om det var så du menade?^^ åker inte via Liljeholmen tyvärr :c Men jag kommer helt säkert! ;;
14 sep, 2013 12:21 |
|
Borttagen
|
Höhö vilka är det som kommer? Är det någon som åker typ till tc eller nått så vi kan åka tillsammans I don't wanna be alone ;_;
14 sep, 2013 12:22 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Höhö vilka är det som kommer? Är det någon som åker typ till tc eller nått så vi kan åka tillsammans I don't wanna be alone ;_; Jag åker bara direkt till Gamla Stan :E ;;
14 sep, 2013 12:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Blä på dig Lama Skrivet av Borttagen: Höhö vilka är det som kommer? Är det någon som åker typ till tc eller nått så vi kan åka tillsammans I don't wanna be alone ;_; Jag åker bara direkt till Gamla Stan :E 14 sep, 2013 12:27 |
|
Jinora
Elev |
Jag kommer träffa några kompisar innan men kanske dyker upp ^^
14 sep, 2013 12:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jinora: Okai ^^Jag kommer träffa några kompisar innan men kanske dyker upp ^^ 14 sep, 2013 13:21 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen