@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Om man nu "gifte sig" på mugglis hade det nog varit rätt awkward när man träffades IRL, haha.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 maj, 2012 16:36 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av vevve_puff: jaha!!! eve har inte du träning nu??Skrivet av Lordlollo: Skrivet av vevve_puff: va hur menar du? jag har tänkt på en sak, när man ska skriva tre alla de bokstäver är brevid varandra baklänges om du tittar på tangetbordet så så är det ju massa bokstäveroch om du tittar på E R T så blir det baklänges tre! fattar du? ♆ 15 maj, 2012 16:37 |
|
vevve_puff
Elev |
Skrivet av Lordlollo: Skrivet av vevve_puff: jaha!!! eve har inte du träning nu?? Skrivet av Lordlollo: Skrivet av vevve_puff: va hur menar du? jag har tänkt på en sak, när man ska skriva tre alla de bokstäver är brevid varandra baklänges om du tittar på tangetbordet så så är det ju massa bokstäveroch om du tittar på E R T så blir det baklänges tre! fattar du? jag vet inte? jo det var vist kl:halv sex inte halv fem! frågade becca Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 15 maj, 2012 16:38 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av vevve_puff: tänkte vell, jag bah: ve för fan du missar träningen!!!Skrivet av Lordlollo: Skrivet av vevve_puff: jaha!!! eve har inte du träning nu?? Skrivet av Lordlollo: Skrivet av vevve_puff: va hur menar du? jag har tänkt på en sak, när man ska skriva tre alla de bokstäver är brevid varandra baklänges om du tittar på tangetbordet så så är det ju massa bokstäveroch om du tittar på E R T så blir det baklänges tre! fattar du? jag vet inte? jo det var vist kl:halv sex inte halv fem! frågade becca ♆ 15 maj, 2012 16:41 |
|
Borttagen
|
jag och några kompisar ska gå till rektort imorrn.
15 maj, 2012 16:47 |
|
Solkatten
Elev |
En dag kvar i skolan och sedan helg, yeah!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 maj, 2012 16:48 |
|
vevve_puff
Elev |
juste jiiippppiii Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 15 maj, 2012 16:49 |
|
Borttagen
|
what?! bara en? 15 maj, 2012 16:53 |
|
Borttagen
|
Jag HATAR min klass. Förutom fem då.
15 maj, 2012 16:54 |
|
hermione granger 1999
Elev |
15 maj, 2012 16:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen