Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 4648 4649 4650 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Om man nu "gifte sig" på mugglis hade det nog varit rätt awkward när man träffades IRL, haha.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 maj, 2012 16:36

Lordlollo
Elev

Avatar


Skrivet av vevve_puff:
Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av vevve_puff:
jag har tänkt på en sak, när man ska skriva tre alla de bokstäver är brevid varandra baklänges
va hur menar du?

om du tittar på tangetbordet så så är det ju massa bokstäveroch om du tittar på E R T så blir det baklänges tre! fattar du?
jaha!!! eve har inte du träning nu??

15 maj, 2012 16:37

vevve_puff
Elev

Avatar


Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av vevve_puff:
Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av vevve_puff:
jag har tänkt på en sak, när man ska skriva tre alla de bokstäver är brevid varandra baklänges
va hur menar du?

om du tittar på tangetbordet så så är det ju massa bokstäveroch om du tittar på E R T så blir det baklänges tre! fattar du?
jaha!!! eve har inte du träning nu??

jag vet inte? jo det var vist kl:halv sex inte halv fem! frågade becca

Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3

15 maj, 2012 16:38

Lordlollo
Elev

Avatar


Skrivet av vevve_puff:
Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av vevve_puff:
Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av vevve_puff:
jag har tänkt på en sak, när man ska skriva tre alla de bokstäver är brevid varandra baklänges
va hur menar du?

om du tittar på tangetbordet så så är det ju massa bokstäveroch om du tittar på E R T så blir det baklänges tre! fattar du?
jaha!!! eve har inte du träning nu??

jag vet inte? jo det var vist kl:halv sex inte halv fem! frågade becca
tänkte vell, jag bah: ve för fan du missar träningen!!!

15 maj, 2012 16:41

Borttagen

Avatar


jag och några kompisar ska gå till rektort imorrn.

15 maj, 2012 16:47

Solkatten
Elev

Avatar


En dag kvar i skolan och sedan helg, yeah!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 maj, 2012 16:48

vevve_puff
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
En dag kvar i skolan och sedan helg, yeah!

juste jiiippppiii

Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3

15 maj, 2012 16:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av vevve_puff:
Skrivet av Solkatten:
En dag kvar i skolan och sedan helg, yeah!

juste jiiippppiii

what?! bara en?

15 maj, 2012 16:53

Borttagen

Avatar


Jag HATAR min klass. Förutom fem då.

15 maj, 2012 16:54

hermione granger 1999
Elev

Avatar


Jag fattar inte "lego house" musik videon!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fawesomenice.blogg.se%2Fimages%2F2011%2Fleonardo_dicaprio_by_phanoudu91_162851640.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs2.favim.com%2Forig%2F28%2Fcute-leonardo-di-caprio-love-shakespeare-Favim.com-234290.gif

15 maj, 2012 16:59

1 2 3 ... 4648 4649 4650 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.