@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Har +170, yey! :'D Bara 30 till och jag har 200, omg.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 maj, 2012 16:25 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Snälla! Någon? 15 maj, 2012 16:30 |
|
vevve_puff
Elev |
jag har tänkt på en sak, när man ska skriva tre alla de bokstäver är brevid varandra baklänges
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 15 maj, 2012 16:31 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av vevve_puff: jag har tänkt på en sak, när man ska skriva tre alla de bokstäver är brevid varandra baklänges Ert. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 maj, 2012 16:33 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av vevve_puff: va hur menar du?jag har tänkt på en sak, när man ska skriva tre alla de bokstäver är brevid varandra baklänges ♆ 15 maj, 2012 16:33 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av vevve_puff: jag har tänkt på en sak, när man ska skriva tre alla de bokstäver är brevid varandra baklänges Haha, det har inte jag tänkt på Men "på"n är ju bredvid varandra, och "klo" är nära varan 15 maj, 2012 16:34 |
|
vevve_puff
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av vevve_puff: jag har tänkt på en sak, när man ska skriva tre alla de bokstäver är brevid varandra baklänges Ert. och baklänges Tre Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 15 maj, 2012 16:34 |
|
Solkatten
Elev |
Nymfadora Tonks Desperattjej.com?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 maj, 2012 16:34 |
|
Borttagen
|
15 maj, 2012 16:35 |
|
vevve_puff
Elev |
Skrivet av Lordlollo: Skrivet av vevve_puff: va hur menar du? jag har tänkt på en sak, när man ska skriva tre alla de bokstäver är brevid varandra baklänges om du tittar på tangetbordet så så är det ju massa bokstäver och om du tittar på E R T så blir det baklänges tre! fattar du? Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 15 maj, 2012 16:36 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen