@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vi hade ghanadag i lördags (min skola gör det varje år och samlar pengar till ett barnhem där) så vi får kompensation ^^ Så inte jätteorättvist 15 maj, 2012 15:23 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vi hade ghanadag i lördags (min skola gör det varje år och samlar pengar till ett barnhem där) så vi får kompensation ^^ Så inte jätteorättvist Jaha, okej!! Men jag vill också vara ledig
15 maj, 2012 15:24 |
|
EmahS
Elev |
Var precis 100% på att jag hörde min pappa i korridoren nyss (han jobbar här, så att)
Men jag kan inte se hans bil på parkeringen och han ska vara iväg på möte till 16. o.0
15 maj, 2012 15:26 |
|
Cara Riddle
Elev |
15 maj, 2012 15:29 |
|
Borttagen
|
15 maj, 2012 15:46
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-15 kl. 16:12
|
|
Borttagen
|
Vi fick hål på sista timmen i skolan idag, så vi slutade två istället.
15 maj, 2012 15:47 |
|
.Ginny.
Elev |
15 maj, 2012 16:07 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
JAG VILL GIFTA MIG MED NÅGON PÅ MUGGLIS!!!
Någon som är intresserad? 15 maj, 2012 16:21 |
|
Borttagen
|
jag tog dos två av livmoderhalscancer-vaccinet idag ajjjjjjjj :c
15 maj, 2012 16:23 |
|
Irah
Elev |
15 maj, 2012 16:24 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen