@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
FML.
Hoppades på att se Ed Sheeran på Rix Fm Festival, och fick precis reda på att han ENDAST kommer till Sundsvall. Det är ju inte bara en... sådär 90 mil bort >.<
15 maj, 2012 14:20 |
|
LoonyMe
Elev |
15 maj, 2012 14:20 |
|
Borttagen
|
Har två prov nästa vecka, spanska och engelska. Och jag har inte pluggat särskilt mycket på nåt av det, hehe. Så nu är det dags att plugga för mig! ^^
och är btw, sjukt glad för att min mellanstadielärare kommer hit (han har flyttat låångt härifrån) nästa vecka, så ska vår gamla klass träffas lite, men, ofc, så har ju jag min teater då, typ exakt samma tid, och det är näst sista gången att öva innan vi har föreställning. -.- Så jag får se hur jag gör då, haha. 15 maj, 2012 14:54 |
|
Borttagen
|
Nu är det ledigt i 5 hela dagar!
15 maj, 2012 14:59 |
|
Solkatten
Elev |
Åh, vad jag vill till The Wizarding World of Harry Potter & LeakyCon.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 maj, 2012 15:04 |
|
Borttagen
|
Jag har gått och blivit kär i en kille i min klass...
*försöker glömma honom* 15 maj, 2012 15:06 |
|
Borttagen
|
MadEye Moody, jag älskar din profilbild! ^^
och, omg, er mockinjay cupcake var ju såå cool! blev den "hundrade rösten" också, haha x3 15 maj, 2012 15:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: MadEye Moody, jag älskar din profilbild! ^^ och, omg, er mockinjay cupcake var ju såå cool! blev den "hundrade rösten" också, haha x3 Haha tack 15 maj, 2012 15:13 |
|
-Patronus-
Elev |
15 maj, 2012 15:19 |
|
MonsterCookie
Elev |
15 maj, 2012 15:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen