@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
15 maj, 2012 07:35 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill bara hoppa fram några år i tiden och slippa allt med skolan </3 Jag med! 15 maj, 2012 07:37 |
|
Dracossister
Elev |
15 maj, 2012 07:38 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
SKOLAN VÄNTAR BAI
speech! 15 maj, 2012 07:44 |
|
Cara Riddle
Elev |
15 maj, 2012 08:05 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Bara för att siffran 7 är snygg så tänker jag inte var sämre än att ropa, YES! FASEN VAD FINT MED +777 och det hade aldrig blivit så här utan er, ni är grymma vänner! ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 maj, 2012 08:16 |
|
Borttagen
|
jag är tröööötttttttt :o
Ska jobba i fem timmar oxå. Gomorron gamlingar! *klia ögat* 15 maj, 2012 08:31 |
|
Ginnyy
Elev |
Åh så pinsamt, försov mig, köpte en smoothie på ica, till frukost. Sitter nu på resecentrum och lyckas inte få upp flaskan...
15 maj, 2012 09:21 |
|
Borttagen
|
Här sitter jag och äter chips i väntat på att två spbt-människor kommer hit för att ha ett möte. Yaay.
För övrigt så funderar jag på att gå på bio på torsdag, med Lucas och Heidi -.^ 15 maj, 2012 09:30 |
|
Borttagen
|
HAHA dagens asgarv, ni vet man kan ju vända skärmen på datorn genom att trycka på en hemlig (
15 maj, 2012 09:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen