Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
melle-hjrta
Elev |
Sover över hos min bonus pappa just nu,,
börjar ångra mig! Hans pappa dog på alla ♥ dag i tisdags, och han gråter hela tiden och pratar om sin pappa. Jag förstår att han är ledsen, men han har börjat bli läskig nu! han blir arg för ingenting, ena stunden är han ledsen sen efter en sekund är han "glad" igen... det börjar bli läskigt, och han slog till mig på höften när jag sa god natt,, jag hade tänkt att ringa mamma och be henne hämta mig, men då sårar jag honom ännu mer och det vill jag inte det är läskigt! 18 feb, 2012 21:18 |
|
Knizzlare
Elev |
melle-hjrta: Alltså, det där låter faktiskt rätt allvarligt, även fast du sårar honom ännu mer tycker jag nog att du borde ringa din mamma och be henne hämta dig :s
Eller jag vet inte Dx Låter och känns nog väldigt elakt men tänk om han slår dig igen eller nåt? D: ![]()
18 feb, 2012 22:00 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Jag </3 mens D:
Blev inte jättelycklig när jag upptäckte att jag hade mens imorse. Är i alla fall glad att jag slapp det under hela veckan, då jag har åkt skidor. Nu fick jag sitta i bilen med mensvärk istället
19 feb, 2012 00:51 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Josefin_Weasley: Jag </3 mens D: Blev inte jättelycklig när jag upptäckte att jag hade mens imorse. Är i alla fall glad att jag slapp det under hela veckan, då jag har åkt skidor. Nu fick jag sitta i bilen med mensvärk istället Du är i alla fall inte gravid!! Positiva nyheter =) - just like themarauder 19 feb, 2012 01:04 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av themarauder: Är du gravid? O__O Skrivet av Josefin_Weasley: Jag </3 mens D: Blev inte jättelycklig när jag upptäckte att jag hade mens imorse. Är i alla fall glad att jag slapp det under hela veckan, då jag har åkt skidor. Nu fick jag sitta i bilen med mensvärk istället Du är i alla fall inte gravid!! Positiva nyheter Grattis isf
19 feb, 2012 01:11 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av themarauder: Är du gravid? O__O Skrivet av Josefin_Weasley: Jag </3 mens D: Blev inte jättelycklig när jag upptäckte att jag hade mens imorse. Är i alla fall glad att jag slapp det under hela veckan, då jag har åkt skidor. Nu fick jag sitta i bilen med mensvärk istället Du är i alla fall inte gravid!! Positiva nyheter Grattis isf Det hoppas jag verkligen inte =) men jag är rädd ibland att jag är det... Jag är en sådan person som lätt skulle kunna bli med barn alldeles för tidigt. Jag är en liten otursfågel =D =) - just like themarauder 19 feb, 2012 01:13 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av themarauder: Okej Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av themarauder: Är du gravid? O__O Skrivet av Josefin_Weasley: Jag </3 mens D: Blev inte jättelycklig när jag upptäckte att jag hade mens imorse. Är i alla fall glad att jag slapp det under hela veckan, då jag har åkt skidor. Nu fick jag sitta i bilen med mensvärk istället Du är i alla fall inte gravid!! Positiva nyheter Grattis isf Det hoppas jag verkligen inte =) men jag är rädd ibland att jag är det... Jag är en sådan person som lätt skulle kunna bli med barn alldeles för tidigt. Jag är en liten otursfågel =D
19 feb, 2012 01:16 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av themarauder: Okej Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av themarauder: Är du gravid? O__O Skrivet av Josefin_Weasley: Jag </3 mens D: Blev inte jättelycklig när jag upptäckte att jag hade mens imorse. Är i alla fall glad att jag slapp det under hela veckan, då jag har åkt skidor. Nu fick jag sitta i bilen med mensvärk istället Du är i alla fall inte gravid!! Positiva nyheter Grattis isf Det hoppas jag verkligen inte =) men jag är rädd ibland att jag är det... Jag är en sådan person som lätt skulle kunna bli med barn alldeles för tidigt. Jag är en liten otursfågel =D Det är absolut inte drömsituationen! Jag kände mig plötsligt så "stor". Jag ska ändå fylla arton i år. Hade jag fått barn nu hade nog ingen riktigt brytt sig :O Bläh, hatar att bli "vuxen". =) - just like themarauder 19 feb, 2012 01:21 |
|
sötalillaarasara
Elev |
Josefin_Weasley om du blit gravid kan du väll döpa barnet eftet mig?
Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 19 feb, 2012 01:21 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av themarauder: Klart vi hade brytt oss om du skulle få barn nu! Arton år är fortfarande väldigt tidigt.Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av themarauder: Okej Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av themarauder: Är du gravid? O__O Skrivet av Josefin_Weasley: Jag </3 mens D: Blev inte jättelycklig när jag upptäckte att jag hade mens imorse. Är i alla fall glad att jag slapp det under hela veckan, då jag har åkt skidor. Nu fick jag sitta i bilen med mensvärk istället Du är i alla fall inte gravid!! Positiva nyheter Grattis isf Det hoppas jag verkligen inte =) men jag är rädd ibland att jag är det... Jag är en sådan person som lätt skulle kunna bli med barn alldeles för tidigt. Jag är en liten otursfågel =D Det är absolut inte drömsituationen! Jag kände mig plötsligt så "stor". Jag ska ändå fylla arton i år. Hade jag fått barn nu hade nog ingen riktigt brytt sig :O Bläh, hatar att bli "vuxen". sötalillaarasara: Glöm det! Om jag får en son ska han hete Neville och om jag får en dotter ska hon heta Lily. Men hon skulle heta Lily Sara Ellinor iaf ♥
19 feb, 2012 01:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen