UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Chaemy: haha alltså jag själv spenderar SÅ mycket pengar på att köpa jätteonödiga saker online - men att faktiskt fysiskt gå omkring i en affär? ...helst inte. Jag tycker inte särskilt mycket om att shoppa. får så ont i ryggen dessutom haha, vet inte ens varför. kanske för att jag typ går extra långsamt och stannar ofta, och min existens är inte gjord för att.. stå upp.. särskilt länge.. ![]()
22 dec, 2015 22:46 |
|
Borttagen
|
Unpopular opinions om språk:
Brytning är vackert. Jag älskar skånska diftonger. Att ha en tydlig dialekt är positivt. 23 dec, 2015 07:53 |
|
Frivolt
Elev |
Jag avskyr verkligen Mr Bean -.- Tycker bara han är sjukt löjlig, det är inte ens roligt det han gör och jag fattar verkligen inte grejjen med det....
Har rätt svårt med Rowan i sig också, enda gången han är bra (eller när jag inte vill stänga av varje gång han visas) är i filmen Rat Race! 27 dec, 2015 16:46 |
|
Asked Calmly
Elev |
27 dec, 2015 16:54 |
|
kanelpumpa
Elev |
Tycker Petra Mede är skitdryg. Skäms att hon ska leda Eurovision IGEN. Inte för att jag bryr mig om Eurovision direkt heller.
27 dec, 2015 18:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kanelpumpa: Tycker Petra Mede är skitdryg. Skäms att hon ska leda Eurovision IGEN. Inte för att jag bryr mig om Eurovision direkt heller. Känner du folk som faktiskt gillar henne? Har aldrig hört någon säga att de gillar Petra Mede. 27 dec, 2015 18:35 |
|
kanelpumpa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av kanelpumpa: Tycker Petra Mede är skitdryg. Skäms att hon ska leda Eurovision IGEN. Inte för att jag bryr mig om Eurovision direkt heller. Känner du folk som faktiskt gillar henne? Har aldrig hört någon säga att de gillar Petra Mede. Några av mina kompisar har uttalat sig följande "Jag tycker hon är rolig" Kanske dags att byta vänner? Nädå
27 dec, 2015 18:47 |
|
Wira
Elev |
Skrivet av Borttagen: Unpopular opinions om språk: Brytning är vackert. Jag älskar skånska diftonger. Att ha en tydlig dialekt är positivt. Ja! Jag tycker dialekt år sååå fint! ♥ 28 dec, 2015 13:12 |
|
Borttagen
|
kent är rätt meh
29 dec, 2015 12:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: kent är rätt meh Åh tack! Jag har försökt övertala min sambo om det i snart fyra år xD 29 dec, 2015 13:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen