One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J00KERN
Elev |
15 maj, 2012 20:14 |
|
Kedjebrev
Elev |
superman: Någon på twitter hade skrivit massa "#Goodbye1D #Swedenloves1D Hope you coming back soon" och sånt, såg bara en dock som hade skrivit så
http://Kaosregn.blogg.se
15 maj, 2012 20:14 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av J00KERN: si_tonks heyheyhey, var du vid deras studio idag? Om du var där så såg jag dig hehe Nej, det var jag inte x) HAHA x) ♥♥ ![]()
15 maj, 2012 20:18 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
15 maj, 2012 20:19 |
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av J00KERN: si_tonks heyheyhey, var du vid deras studio idag? Om du var där så såg jag dig hehe Nej, det var jag inte x) HAHA x) ♥♥ ![]() ![]()
15 maj, 2012 20:24 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är sjukt glad själv! Skrivet av superman: Träffade alla killar igår! Dom fick inte prata, men jag och mina två kompisar snackade med Niall ändå omg, jag är glad för dig! jag. vill. också. prata. med. niall. <//3 Skrivet av Kedjebrev: Okej, tack så mycket superman: Någon på twitter hade skrivit massa "#Goodbye1D #Swedenloves1D Hope you coming back soon" och sånt, såg bara en dock som hade skrivit så 15 maj, 2012 20:29 |
|
Optic
Elev |
superman: åhhh fy fan vad epic! så glad för din skull!
15 maj, 2012 20:32 |
|
J00KERN
Elev |
15 maj, 2012 20:33 |
|
MonsterCookie
Elev |
Hejdå killar. It's been a pleasure having you ♥
wolfstar deserved better. 15 maj, 2012 21:08 |
|
scarhead
Lärare |
jejrhnr goodbye guys. We've been fangirling and crying (ok almost), we will miss you more than anything and still love you as much as we did before. ♥
15 maj, 2012 21:11 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen