@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MysanMuffin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Dansar han bra? o.o Haha ja "Rupert Alexander Lloyd Grint" Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Läs gjärna min lilla...novellberättelse x) Det är noveller i olika delar som bildar en berättelse... http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18588&page=1#p10907 14 maj, 2012 20:32 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
YAAAAAAY, BIOLOGIPROV OM MÄNNISKANS FÖRÖKNING IMORGON. YAAAAAY.
speech! 14 maj, 2012 20:43 |
|
expelliarmus
Elev |
14 maj, 2012 20:47 |
|
Knizzlare
Elev |
14 maj, 2012 20:56 |
|
Borttagen
|
Flera veckor sen
jag ser att MonsterCookie följer mig på tumblr jag undrar om jag ska följa tillbaka gör inte det pga mycket 1D Nu nu följer jag henne och rebloggar väldigt mycket... o.o 14 maj, 2012 20:56
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-14 kl. 21:18
|
|
Kedjebrev
Elev |
Haha omg ♥3 världens gulligaste manliga directioner har en twitcam just nu :'
http://Kaosregn.blogg.se
14 maj, 2012 21:17 |
|
Somnium
Elev |
Jag skulle haft musikprov förra veckan, men jag bad om att få göra det den här veckan istället.
Alltså, så ska jag göra det imorgon. Och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Jag kan några låtar på keyboard, men det är inga jag har någon direkt lust att spela då jag inte spelat på ett tag. Såååå, jag har bestämt mig för att sjunga. Vet dock inte vilken låt. So, någon som kan tipsa om en lätt låt att sjunga (på engelska)? o.o http://slytherinunicorn.tumblr.com/
14 maj, 2012 21:20 |
|
Ginnyy
Elev |
14 maj, 2012 21:21 |
|
reckless
Elev |
Det borde finnas hemkörning av godis..
Och jag råkade nyss posta dethär i fel tråd, skrev i One Direction-tråden istället för här Har ingen aning om hur jag lyckades med det O.o CharmBlood26477 @ Pottermore 14 maj, 2012 21:22 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
GRATTISSSSSSS speech! 14 maj, 2012 21:26 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen