@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Någon som ska på skrivarläger i augusti? Tyresö.
14 maj, 2012 20:11 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
hej folk♥
speech! 14 maj, 2012 20:20 |
|
Lunah~
Elev |
14 maj, 2012 20:21 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av scarhead: Nevermind jag är jävlafuckingskitbortrest då </3HarryFreakingPotter och jag kommer TROLIGTVIS se Ulrik Munther tillsammans nu i sommar och hon kommer gå upp och krama mig - men jag vet inte hur hon ser ut. x) 14 maj, 2012 20:21 |
|
Borttagen
|
SÄG VEEEEEEM för du har väl inte bytt skola? 14 maj, 2012 20:22 |
|
Borttagen
|
14 maj, 2012 20:23 |
|
Cara Riddle
Elev |
14 maj, 2012 20:24 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av accioron: Skrivet av Dramione99: Skrivet av reckless: Skrivet av accioron: Fick höra idag IGEN att jag är lik Tove Styrke. Har fått höra det ÅTMINSTONE fem gånger från olika personer sen i vintras. jag har inte gjort någonting med mitt utseende förstår inteeee Förstår hur du känner, jag får höra hela tiden att jag är lik Bella från Twilight. Det tycker inte jag däremot, så jag förstår inte alls hur dom kan tycka det xD Jag får själv ofta höra att jag likar Cho Chang, vilket inte alls är så kul. Fast alltså... jag tycker ju inte illa om det, för Tove är hur snygg som helst! Men yeah, jag förstår det bara inte. Sen så tycker jag inte att vara lik Cho Chang (i filmerna, antar jag) skulle vara något dåligt heller, tvärtom! Jo, Både Tove och Katie är snygga, det är inte det. Men jag stör mig på att folk tycker jag och Cho är lika varandra bara för att vi har asiatiskt utséende bägge två liksom. När vi inte ens är lika, det är som att jämföra Evanna Lynch och Clemence Poésy, och säga att de är lika, bara för att båda är bleka och har/hade blont hår. Vissa i Sverige ser inte att vi asiater oxå ser olika ut om man jämför aasiater, det är svårt att fölrklara hur jag menar, hehe. Sen så att jag inte gillar karaktären gör inte saken bättre, (fast det hör egentligen inte dit...). Men jag fattar oxå hur du menar! 14 maj, 2012 20:26 |
|
MysanMuffin
Elev |
Skrivet av Borttagen: SÄG VEEEEEEM för du har väl inte bytt skola? Camilo "Rupert Alexander Lloyd Grint" Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Läs gjärna min lilla...novellberättelse x) Det är noveller i olika delar som bildar en berättelse... http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18588&page=1#p10907 14 maj, 2012 20:31 |
|
Borttagen
|
Dansar han bra? o.o 14 maj, 2012 20:32 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen