@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
14 maj, 2012 19:53 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: mrs.tonks är väldigt bäst C''8 för att jag följer dig? 8P haha därför också x) finns det fler anledningar? owo Mer än vad jag är van vid iallafall. .-. Du är superdupermegabäst. Men det visste du ju såklart redan. JAA omg du är rolig snäll söt awesome trevlig gullig underbar awesome amazing bäst ...♥ HIHI. Tack ♥ visste väl att superdupermegabäst inte räckte. Words can't describe you. ♥ Jag menar det! Det låter bara.. Tomt från mig '-' OCH LJUG INTE KVINNA. Det tjänar man inte mycket på ewe det räcker väl med att jag har sagt det en gång i chrush-tråden? ._. Hihi SÖTIS♥♥♥♥♥♥ Btw, Elin♥Alva since 14/5-12? :3 jaa.. Vad är det med det? ^^ Usch, det där lät oförskämt, om man räknar bort smajlisen (ja, smajlisen ska det va c8< Ska det stå i våra profiler eller? :3 Haha...83D Jag vet inte, vad gör folk nuförtiden 83D ?? speech! 14 maj, 2012 19:54 |
|
Solkatten
Elev |
Usch, har ett stort prov på Lag & Rätt onsdag den 23 och fredag den 25.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 maj, 2012 19:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: mrs.tonks är väldigt bäst C''8 för att jag följer dig? 8P haha därför också x) finns det fler anledningar? owo Mer än vad jag är van vid iallafall. .-. Du är superdupermegabäst. Men det visste du ju såklart redan. JAA omg du är rolig snäll söt awesome trevlig gullig underbar awesome amazing bäst ...♥ HIHI. Tack ♥ visste väl att superdupermegabäst inte räckte. Words can't describe you. ♥ Jag menar det! Det låter bara.. Tomt från mig '-' OCH LJUG INTE KVINNA. Det tjänar man inte mycket på ewe det räcker väl med att jag har sagt det en gång i chrush-tråden? ._. Hihi SÖTIS♥♥♥♥♥♥ Btw, Elin♥Alva since 14/5-12? :3 jaa.. Vad är det med det? ^^ Usch, det där lät oförskämt, om man räknar bort smajlisen (ja, smajlisen ska det va c8< Ska det stå i våra profiler eller? :3 Haha...83D Jag vet inte, vad gör folk nuförtiden 83D ?? eeey, mustacha mera >83D vad var det för en fråga? x3) 14 maj, 2012 19:59 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
^ MEN. JAG VET INTE VAD DET VAR FÖR FRÅGA O.o
Jag har biologiprov imorgon om människans förökning, yaaaaaay speech! 14 maj, 2012 19:59 |
|
Borttagen
|
Gör en stop-motion av Boyfriend (-Justin Bieber) med syrran XD
14 maj, 2012 20:06 |
|
scarhead
Lärare |
HarryFreakingPotter och jag kommer TROLIGTVIS se Ulrik Munther tillsammans nu i sommar och hon kommer gå upp och krama mig - men jag vet inte hur hon ser ut. x)
14 maj, 2012 20:07 |
|
Miskel
Elev |
14 maj, 2012 20:09 |
|
Cara Riddle
Elev |
14 maj, 2012 20:11 |
|
Borttagen
|
Jag orkar inte med både spanska och klassikerprov nästa vecka, plus att jag måste lämna in en massa uppgifter om två böcker man har läst.. Jag har inte ens läst en fjärdedel av första. ÅÅH. </3
14 maj, 2012 20:11 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen