@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
Shall do! 14 maj, 2012 19:29 |
|
Borttagen
|
Jag måste läsa ett tjockt dokument inför min delegeringsutbildning på onsdag´</3
14 maj, 2012 19:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: mrs.tonks är väldigt bäst C''8 för att jag följer dig? 8P haha därför också x) finns det fler anledningar? owo Mer än vad jag är van vid iallafall. .-. Du är superdupermegabäst. Men det visste du ju såklart redan. JAA omg du är rolig snäll söt awesome trevlig gullig underbar awesome amazing bäst ...♥ HIHI. Tack ♥ visste väl att superdupermegabäst inte räckte. Words can't describe you. ♥ Jag menar det! Det låter bara.. Tomt från mig '-' OCH LJUG INTE KVINNA. Det tjänar man inte mycket på ewe det räcker väl med att jag har sagt det en gång i chrush-tråden? ._. 14 maj, 2012 19:41 |
|
Kedjebrev
Elev |
Musikprov och fysikprov imorgon </3 fast jag slipper skolan på onsdag så jag är rätt nöjd ändå :]
http://Kaosregn.blogg.se
14 maj, 2012 19:41 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: mrs.tonks är väldigt bäst C''8 för att jag följer dig? 8P haha därför också x) finns det fler anledningar? owo Mer än vad jag är van vid iallafall. .-. Du är superdupermegabäst. Men det visste du ju såklart redan. JAA omg du är rolig snäll söt awesome trevlig gullig underbar awesome amazing bäst ...♥ HIHI. Tack ♥ visste väl att superdupermegabäst inte räckte. Words can't describe you. ♥ Jag menar det! Det låter bara.. Tomt från mig '-' OCH LJUG INTE KVINNA. Det tjänar man inte mycket på ewe det räcker väl med att jag har sagt det en gång i chrush-tråden? ._. Hihi SÖTIS♥♥♥♥♥♥ Btw, Elin♥Alva since 14/5-12? :3 speech! 14 maj, 2012 19:43 |
|
Borttagen
|
Skolan ska ta våra skoldatorer över sommarlovet! D; Då måste jag använda min gamla sega dator som inte funkar, ush. How should I survive?
14 maj, 2012 19:48 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
9 galleoner, 9 siklar, 9 knutingar har jag
speech! 14 maj, 2012 19:49 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skolan ska ta våra skoldatorer över sommarlovet! D; Då måste jag använda min gamla sega dator som inte funkar, ush. How should I survive? Vi ska också lämna tillbaka våra datorer i juni någon gång om vi nu inte ska köpa ut dem. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 maj, 2012 19:49 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Jahapp.... hallå på er folk förresten jag heter alva och jag är RIK 8D
Spoiler: Tryck här för att visa! speech! 14 maj, 2012 19:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: mrs.tonks är väldigt bäst C''8 för att jag följer dig? 8P haha därför också x) finns det fler anledningar? owo Mer än vad jag är van vid iallafall. .-. Du är superdupermegabäst. Men det visste du ju såklart redan. JAA omg du är rolig snäll söt awesome trevlig gullig underbar awesome amazing bäst ...♥ HIHI. Tack ♥ visste väl att superdupermegabäst inte räckte. Words can't describe you. ♥ Jag menar det! Det låter bara.. Tomt från mig '-' OCH LJUG INTE KVINNA. Det tjänar man inte mycket på ewe det räcker väl med att jag har sagt det en gång i chrush-tråden? ._. Hihi SÖTIS♥♥♥♥♥♥ Btw, Elin♥Alva since 14/5-12? :3 jaa.. Vad är det med det? ^^ Usch, det där lät oförskämt, om man räknar bort smajlisen (ja, smajlisen ska det va c8< Ska det stå i våra profiler eller? :3 14 maj, 2012 19:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen