@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Han är så bra och fin, längtar tills han släpper sin skiva i sommar! ♥ Ja, eller hur♥ speech! 14 maj, 2012 18:23 |
|
Solkatten
Elev |
Asså, jag orkar inte. Jag är nästan helt säker på att jag kommer få IG i matte & no till mitt slutbetyg och om jag får det så kommer jag sedan efter sommarlovet gå ett år och läsa bara de ämnena jag har IG i och sen läsa in på gymnasiet året efter. Varför ska jag då behöva ha matte & no nu den sista tiden när jag ändå kommer få IG? Onödigt. Varför inte bara ha eget arbete de timmarna och göra andra saker färdigt istället? ^_^
Spoiler: Tryck här för att visa! ![]() "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 maj, 2012 18:23 |
|
Fang
Elev |
Idag fyller intresseklubben 8 månader!
14 maj, 2012 18:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Han är så bra och fin, längtar tills han släpper sin skiva i sommar! ♥ Ja, eller hur♥ Säg att du har sett den här, annars är du skum: http://youtu.be/Tt-qqKDiv9Y 14 maj, 2012 18:24 |
|
Solkatten
Elev |
14 maj, 2012 18:25 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Han är så bra och fin, längtar tills han släpper sin skiva i sommar! ♥ Ja, eller hur♥ Säg att du har sett den här, annars är du skum: http://youtu.be/Tt-qqKDiv9Y JA. JAG HAR SETT DEN. OOOOOOMG♥♥♥♥♥ speech! 14 maj, 2012 18:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Han är så bra och fin, längtar tills han släpper sin skiva i sommar! ♥ Ja, eller hur♥ Säg att du har sett den här, annars är du skum: http://youtu.be/Tt-qqKDiv9Y JA. JAG HAR SETT DEN. OOOOOOMG♥♥♥♥♥ "Men William, nu körde du mot rött igen!?" och "MAMMAAAAAAAAAAAAAAHMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH" 14 maj, 2012 18:28 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Han är så bra och fin, längtar tills han släpper sin skiva i sommar! ♥ Ja, eller hur♥ Säg att du har sett den här, annars är du skum: http://youtu.be/Tt-qqKDiv9Y JA. JAG HAR SETT DEN. OOOOOOMG♥♥♥♥♥ "Men William, nu körde du mot rött igen!?" och "MAMMAAAAAAAAAAAAAAHMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH" DU DÖDAR MIG!!!!!!! DET ÄR FÖR AWESOME!!!! speech! 14 maj, 2012 18:30 |
|
LunaLovegood1
Elev |
14 maj, 2012 18:30 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
mrs.tonks är väldigt bäst C''8
speech! 14 maj, 2012 18:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen