Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: haha omg XD Jag kan inte vara den enda som älskar vilket stort skämt trumkillen blev? ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! 27 mar, 2013 19:56 |
|
The Artist
Elev |
27 mar, 2013 20:18 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av The Artist: Den sänds på amerikansk teve och går att se på internet, otextad såg klart glee sesong3 för några dagar sen hoppas att det kommer en sesong4 snart!!!! 27 mar, 2013 20:20 |
|
The Artist
Elev |
27 mar, 2013 20:25 |
|
Borttagen
|
Oh nooooo.... Eftersom det blev lov idag så tänker jag att det är fredag..... Så att glee-avsnittet skulle vara uppe nu.....
28 mar, 2013 21:35 |
|
Ginny00
Elev |
Tror det är hiatus nu va? Kan någon bekräfta det så att jag inte kollar i onödan imorgon..
28 mar, 2013 21:38 |
|
Borttagen
|
Finn, Rachel, Santana, Quinn, Blaine, Mercedes, Sam
28 mar, 2013 21:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Japp, det är hiatus. Eller det sägs så på twitter iaf xDTror det är hiatus nu va? Kan någon bekräfta det så att jag inte kollar i onödan imorgon.. 28 mar, 2013 21:53 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Japp, det är hiatus. Eller det sägs så på twitter iaf xD Tror det är hiatus nu va? Kan någon bekräfta det så att jag inte kollar i onödan imorgon.. Ja nästa avsnitt kommer om 14 dagar 29 mar, 2013 00:24 |
|
Borttagen
|
^
Neeeeeej.... 29 mar, 2013 00:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen