UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: Jag hatar Frost .... Eller hata är ett starkt ord, men filmen är SJUKT överskattad! Alla bara "Åh, Disney har äntligen gjort sin första inte jättedåliga film på jättelänge, därför klassas den som superbra!" Fattar inte varför alla är så beroende ... Jag som trodde att jag var ensam om att tycka så. tack. Tack. TACK. Äntligen! trodde jag var ensam jag också So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 19 dec, 2015 11:22 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Corazon: Jag tycker inte att ringdanser är det hemskaste och pinsammaste som finns. Haha so True!^^
19 dec, 2015 11:30 |
|
Meowsy
Elev |
19 dec, 2015 11:36 |
|
Archarec
Elev |
19 dec, 2015 11:55 |
|
Borttagen
|
Jag gillar inte spelet Monopol.
19 dec, 2015 12:02 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag gillar inte spelet Monopol. Skrivet av Borttagen: Jag gillar inte spelet Monopol. Saaaame! Det är så tråkigt! www.kulturforeningennimbus.com 19 dec, 2015 12:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M4L13: assååå jag tycker inte att jar jar binks var så jobbig?? Jar Jar Binks är en av mina favoritkaraktärer, utöver C3PO, R2D2 och Han Solo. Får tydligen inte kallas ett Star Wars-fan enligt vissa för att jag gillar Jar Jar... 22 dec, 2015 21:24 |
|
Chaemy
Elev |
22 dec, 2015 21:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Jag tycker inte särskilt mycket om att shoppa. Inte jag heller, håller på att somna varje gång 22 dec, 2015 21:26 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Jag tycker inte särskilt mycket om att shoppa. Inte jag heller, håller på att somna varje gång Me too ✩✩✩ 22 dec, 2015 22:42 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen