One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_SanD_
Elev |
LOL! Jag satt inne på Instagram, och hittade då att man kunde fråga pauly saker, så jag frågade om han kunde gälsa från mig till killarna, vulket han gjore!
Haha, trodde inte nes att han skulle svara!
15 maj, 2012 17:51 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Optic: HAHAH åh ♥ ♥ innan åt jag mycket mer morötter än förut för just av den anledningen. Jag har turen som gillar morötter. Skrivet av scarhead: Det var någon flourtant som besökte vår skola som pratade om tänderna och godis, och sa att morötter är mycket bättre då som exempel. Vad kopplar jag ihop med morötter? Hahhhahhah skrattar faktiskt! Okey hör typ ihop med att jag lyssnar på One Thing (faster) right now. XD I skolan var det inte god mat, men det fanns morötter and I was like: 15 maj, 2012 17:51 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Optic: HAHAH åh ♥ ♥ innan åt jag mycket mer morötter än förut för just av den anledningen. Jag har turen som gillar morötter. Skrivet av scarhead: Det var någon flourtant som besökte vår skola som pratade om tänderna och godis, och sa att morötter är mycket bättre då som exempel. Vad kopplar jag ihop med morötter? Hahhhahhah skrattar faktiskt! Okey hör typ ihop med att jag lyssnar på One Thing (faster) right now. XD I skolan var det inte god mat, men det fanns morötter and I was like: HAHA awesome! I skolan ska vi skriva öppningsbrev till några i örebro som vi ska få som brevvänner (några är faktiskt medlemmar på mugglis, vi har haft dem förut men vi ska starta om på nytt) och jag håller på att freaka ut om min kärlek till 1D. Försöker lugna ner mig eftersom deras lärare ska läsa breven högt för klassen, och klassen sen ska välja varsin och jag vill faktiskt ha EN brevvän i alla fall xD 15 maj, 2012 17:54 |
|
superman
Elev |
Träffade alla killar igår! Dom fick inte prata, men jag och mina två kompisar snackade med Niall ändå
Vet någon om dom ska åka idag? 15 maj, 2012 18:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av superman: Träffade alla killar igår! Dom fick inte prata, men jag och mina två kompisar snackade med Niall ändå omg, jag är glad för dig! jag. vill. också. prata. med. niall. <//3 15 maj, 2012 18:45 |
|
Miskel
Elev |
15 maj, 2012 18:59 |
|
Borttagen
|
15 maj, 2012 19:05 |
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av Optic: J00KERN: MEN GUD ORKAR INTE!! ALLA såg dem i natt/ igår kväll typ, såg du dem kl halv 11 typ? Yes ![]()
15 maj, 2012 19:18 |
|
MonsterCookie
Elev |
wolfstar deserved better. 15 maj, 2012 19:58 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
15 maj, 2012 20:00 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen