@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
14 maj, 2012 17:05 |
|
Seafeather
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Haha ja xD men den överlever nog xD lite jobbigt om magen dör xD OMG, Vi har samma humor, jag brukar säga : OMG MIN MAGE DÖÖÖÖÖÖR. 8cc Se ovanstående meddelande. 14 maj, 2012 17:06 |
|
Pixie
Elev |
baby you light up my world like nobody else
the way that you flip your hair gets me overwhelmed but when you smile at the ground it aint hard to tell you don't know oh oh you don't know you're beautiful
14 maj, 2012 17:07 |
|
scarhead
Lärare |
14 maj, 2012 17:08 |
|
Borttagen
|
Ahapp. Nu har jag fått en crush på Big Time Rush också. ._.
Eller iallafall en av deras låtar, tror inte att jag har hört någon annan. Inte vad jag minns iallafall. 14 maj, 2012 17:08 |
|
Seafeather
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ahapp. Nu har jag fått en crush på Big Time Rush också. ._. Eller iallafall en av deras låtar, tror inte att jag har hört någon annan. Inte vad jag minns iallafall. LOOl Se ovanstående meddelande. 14 maj, 2012 17:10 |
|
Solkatten
Elev |
Dricker vatten.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 maj, 2012 17:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Seafeather: Skrivet av Borttagen: Ahapp. Nu har jag fått en crush på Big Time Rush också. ._. Eller iallafall en av deras låtar, tror inte att jag har hört någon annan. Inte vad jag minns iallafall. LOOl O.o...? 14 maj, 2012 17:16 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: baby you light up my world like nobody else the way that you flip your hair gets me overwhelmed but when you smile at the ground it aint hard to tell you don't know oh oh you don't know you're beautiful I know who that song is about. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 maj, 2012 17:17 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Seafeather: Haha tydligen xD haha ja men det känns så just nu xD haha får begrava den sen xDSkrivet av Cara Riddle: Haha ja xD men den överlever nog xD lite jobbigt om magen dör xD OMG, Vi har samma humor, jag brukar säga : OMG MIN MAGE DÖÖÖÖÖÖR. 8cc ![]()
14 maj, 2012 17:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen