@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Omg... Kom precis på att jag måste läsa över 20 sidor i hemkunskapsboken tills på tisdag och boken är i skolan just nu. :c bra gjort... det händer mig hela tiden. specielt när vi har prov.:c 14 maj, 2012 16:40 |
|
Seafeather
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Omg... Kom precis på att jag måste läsa över 20 sidor i hemkunskapsboken tills på tisdag och boken är i skolan just nu. :c bra gjort... det händer mig hela tiden. specielt när vi har prov.:c MEN GISSA VAD. Samma sak händer mig, woophö. Se ovanstående meddelande. 14 maj, 2012 16:41 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av reckless: Skrivet av accioron: Fick höra idag IGEN att jag är lik Tove Styrke. Har fått höra det ÅTMINSTONE fem gånger från olika personer sen i vintras. jag har inte gjort någonting med mitt utseende förstår inteeee Förstår hur du känner, jag får höra hela tiden att jag är lik Bella från Twilight. Det tycker inte jag däremot, så jag förstår inte alls hur dom kan tycka det xD Jag får själv ofta höra att jag likar Cho Chang, vilket inte alls är så kul. 14 maj, 2012 16:41 |
|
Borttagen
|
jag längtar till nästa veckans So läxa
14 maj, 2012 16:42 |
|
Borttagen
|
Så blev man så jävla depp också </3
14 maj, 2012 16:43 |
|
Pixie
Elev |
14 maj, 2012 16:44 |
|
Kedjebrev
Elev |
14 maj, 2012 16:44 |
|
vevve_puff
Elev |
Imorgon är det en månad kvar tills jag slutar skolan och får SOMMARLOV♥
JIPPPIIII Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 14 maj, 2012 16:44 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av reckless: Skrivet av accioron: Fick höra idag IGEN att jag är lik Tove Styrke. Har fått höra det ÅTMINSTONE fem gånger från olika personer sen i vintras. jag har inte gjort någonting med mitt utseende förstår inteeee Förstår hur du känner, jag får höra hela tiden att jag är lik Bella från Twilight. Det tycker inte jag däremot, så jag förstår inte alls hur dom kan tycka det xD Jag får själv ofta höra att jag likar Cho Chang, vilket inte alls är så kul. Fast alltså... jag tycker ju inte illa om det, för Tove är hur snygg som helst! Men yeah, jag förstår det bara inte. Sen så tycker jag inte att vara lik Cho Chang (i filmerna, antar jag) skulle vara något dåligt heller, tvärtom! 14 maj, 2012 16:44 |
|
Seafeather
Elev |
Omg... jag är lik..... Mig.
Se ovanstående meddelande. 14 maj, 2012 16:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen