@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HarryFreakingPotter
Elev |
14 maj, 2012 16:03 |
|
Borttagen
|
Jag märkte precis att jag har 24 tummar kvar till topplistan ._____.
14 maj, 2012 16:18 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Hej wazzup gajz? c8<
speech! 14 maj, 2012 16:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag märkte precis att jag har 24 tummar kvar till topplistan ._____. EDIT; 20 14 maj, 2012 16:28 |
|
Seafeather
Elev |
NU SKA NI CHATTA MED MIG
![]() Se ovanstående meddelande. 14 maj, 2012 16:29 |
|
reckless
Elev |
Jag vill byta efternamn.. Till någon av efternamnen i HP; typ Black, Malfoy, Weasley eller Lestrange.
Någon som vet om det går eller om man får göra det..? CharmBlood26477 @ Pottermore 14 maj, 2012 16:31 |
|
accioron
Elev |
Fick höra idag IGEN att jag är lik Tove Styrke. Har fått höra det ÅTMINSTONE fem gånger från olika personer sen i vintras. jag har inte gjort någonting med mitt utseende förstår inteeee
![]() 14 maj, 2012 16:31 |
|
vevve_puff
Elev |
Skrivet av reckless: Jag vill byta efternamn.. Till någon av efternamnen i HP; typ Black, Malfoy, Weasley eller Lestrange. Någon som vet om det går eller om man får göra det..? tror att man får det men det kostar nog lite pengar! Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 14 maj, 2012 16:32 |
|
Seafeather
Elev |
Skrivet av reckless: Jag vill byta efternamn.. Till någon av efternamnen i HP; typ Black, Malfoy, Weasley eller Lestrange. Någon som vet om det går eller om man får göra det..? Jag tror du får typ, söka tillstånd om det, för dom är kanske (c) c8. accioron@ LOOOOL, I DON`T GET IT. Hur gör man Copyright tecken nu igen? I FORGET IT, HÖHÖHÖHÖ. Se ovanstående meddelande. 14 maj, 2012 16:33 |
|
reckless
Elev |
Skrivet av accioron: Fick höra idag IGEN att jag är lik Tove Styrke. Har fått höra det ÅTMINSTONE fem gånger från olika personer sen i vintras. jag har inte gjort någonting med mitt utseende förstår inteeee Förstår hur du känner, jag får höra hela tiden att jag är lik Bella från Twilight. Det tycker inte jag däremot, så jag förstår inte alls hur dom kan tycka det xD CharmBlood26477 @ Pottermore 14 maj, 2012 16:37 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen