One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Optic
Elev |
Skrivet av Cyachi: Alltså jag är ingen directioner precis, men läser ändå den här tråden rätt regelbundet eftersom det verkar hända så mycket hela tiden haha. Måste säga att fandomen (inte ni mugglisar, men många andra) verkar rätt galen. Mycket jag läst är ju bara så himla pinsamt att det gör ont i mig bara av att läsa det. Till exempel så hörde jag idag på skolan några som satt vid bordet bredvid mig prata. Snappade upp ordet "One Direction" och ville ju veta vad det handlade om. Heh. Iallafall, så hade tydligen en av tjejerna som pratades kusin varit på någon fest(?) där Harry hade stått och flörtat med en tjej. "Och hon var inte ens snygg!" "Nej du skojar?!" "Alltså jag förtjänar det där så mycket mer än henne. Och han var ju full också så det skulle ju varit fett lätt att få hans nummer liksom" "Fniss fniss" ...alltså WHAT IS WRONG WITH THIS WORLD MEEEEEEEEEN ÅHHHHHHH VA TRÖTT JAG BLIR!!!! OK SARA CHILLA NU! Men seriöst blir jag skitsur när jag hör om sådant här. 15 maj, 2012 16:52 |
|
Remembrall
Elev |
Standardkommentarer hos Directioners:
omg she's such a directionator omg she's so ugly I deserve that more cause i have been a fan longer i deserve to meet the boys cause i've already met them once etc ugh
15 maj, 2012 17:05 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av Remembrall: Standardkommentarer hos Directioners: omg she's such a directionator omg she's so ugly I deserve that more cause i have been a fan longer i deserve to meet the boys cause i've already met them once etc ugh Haha, exakt de kommentarerna ser man HELA tiden, så irriterande. Dessutom finns det ingen logik i den sista, hallå varför förtjänar man mer att träffa dem om man träffat dem en gång redan. Logiskt sett borde det snarare vara tvärtom om man nu ska bedöma sådant. Fast jag tycker att alla förtjänar det lika mycket :> 15 maj, 2012 17:08 |
|
Kedjebrev
Elev |
15 maj, 2012 17:09 |
|
Optic
Elev |
Har du skrivit det förut, sorry att jag missade i så fall, lägger till dig! Spoiler: Tryck här för att visa! 15 maj, 2012 17:10
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-15 kl. 17:50
|
|
Borttagen
|
Seriöst, alla tjejer pratar om dem i skolan. Det är helt ok för mig, men när tjejerna sen börjar skrytea om att de har sett dem och att t.ex. Liam såg dem i ögonen vill jag bara slå till dem <//3 för de säger det verkligen på ett skrytsamt sätt, inte som ni gör.
15 maj, 2012 17:23 |
|
Optic
Elev |
HAHHAHHAHHA Idas inlägg på andra sidan xD Nu är det Niall som gäller xD 15 maj, 2012 17:29 |
|
scarhead
Lärare |
Det var någon flourtant som besökte vår skola som pratade om tänderna och godis, och sa att morötter är mycket bättre då som exempel. Vad kopplar jag ihop med morötter?
15 maj, 2012 17:42 |
|
Bombarda
Elev |
Optic Jag vill vara "Nialls guitar"
Kärlek till alla! 15 maj, 2012 17:46 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av scarhead: Det var någon flourtant som besökte vår skola som pratade om tänderna och godis, och sa att morötter är mycket bättre då som exempel. Vad kopplar jag ihop med morötter? Hahhhahhah skrattar faktiskt! Okey hör typ ihop med att jag lyssnar på One Thing (faster) right now. XD I skolan var det inte god mat, men det fanns morötter and I was like: ![]() 15 maj, 2012 17:49 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen