@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
jaha, ja godnatt då
speech! 13 maj, 2012 21:26 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av scarhead: Jag har ordet hyponervokustiskadiafragmakontravibrationer på armen för jag skulle lära mig det. xD Nu kan jag det. Det har jag kunnat länge. Vafan är dett för ord? owo Vad menar du? :s Vad betyder hyponervokustiskadiafragmakontravibrationer? Hicka Jaha. 13 maj, 2012 21:27 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
vi ses.
speech! 13 maj, 2012 21:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av scarhead: Jag har ordet hyponervokustiskadiafragmakontravibrationer på armen för jag skulle lära mig det. xD Nu kan jag det. Det har jag kunnat länge. Vafan är dett för ord? owo Vad menar du? :s Vad betyder hyponervokustiskadiafragmakontravibrationer? Hicka Varför säger man bara inte hicka? 13 maj, 2012 21:29 |
|
Solkatten
Elev |
Vår rektor är som Umbridge.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 maj, 2012 21:31 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av scarhead: Jag har ordet hyponervokustiskadiafragmakontravibrationer på armen för jag skulle lära mig det. xD Nu kan jag det. Det har jag kunnat länge. Vafan är dett för ord? owo Vad menar du? :s Vad betyder hyponervokustiskadiafragmakontravibrationer? Hicka Varför säger man bara inte hicka? För att det inte är det riktiga ordet xD Jaha. 13 maj, 2012 21:31 |
|
Borttagen
|
det kliar på armen!!!
13 maj, 2012 21:32 |
|
Borttagen
|
^Fortfarande onödigt
13 maj, 2012 21:32 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^Fortfarande onödigt Fast kul. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 maj, 2012 21:34 |
|
pardus
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vår rektor är som Umbridge. ooooh, vad läskigt!!! Du får skapa en klubb ala D.A!!!! *stöttar dg så distans, är som Sirius, hehe* We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 13 maj, 2012 21:35 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen