Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av baramin: Eh måste man mysa hos en gynekolog för livmoderhalscancervaccinet(oh långt ord spännande!) på min skola behöver vi bara fylla i en lapp sen så går vi till skolsyster och tar sprutan c; På min med! ♏︎ 16 feb, 2012 18:13 |
|
Borttagen
|
^ Är det dendär läskiga sprutan som man ska ta då man är 13?
Jag tänkte just gå in för att skriva... om den. Alltså, vad är det för spruta? Måste man ta den? När ska man ta den? Gör det ont? Skulle vara tacksam för svar :c (Någon har gått och skrämt upp mig med en massa saker om sprutan, så jag liksom... ja, haha... 16 feb, 2012 19:25 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Är det dendär läskiga sprutan som man ska ta då man är 13? Jag tänkte just gå in för att skriva... om den. Alltså, vad är det för spruta? Måste man ta den? När ska man ta den? Gör det ont? Skulle vara tacksam för svar :c (Någon har gått och skrämt upp mig med en massa saker om sprutan, så jag liksom... ja, haha... Femmor och sexsor tar den i vår skola. Vet inte om det gör ont men jag tycker att alla sprutor gör ont. Det är vaccinet mot livmoderhalscancer. Det är bra att ta sprutan för man vill inte ha cancer.
16 feb, 2012 19:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Borttagen: herregud, världens pinsammaste sak hände mig nyss... jag råkade visa brösten för några nior. vi satt i ett grupprum, och jag drog upp tröjan för att visa typ ett födelsemärke på magen, och jag hade helt glömt bort att killar från nian satt i grupprummet bredvid, och klart så satt jag vid fönstret, så de såg in... fast en av dem var min kompis brorsa, den andra var helt okänd- och de tittade! fast jag hade ju behå på mig, och min andra kompis bara 'meloner!' O_O herregud... Awkward you mean that ? kommer säkert få blickar av dem imorrn.... Men du hade ju iaf behå på dig Och sen beror det på hur mogna de är. Är de mogna får du nog inte blickar, är de omogna så ja... 16 feb, 2012 19:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: ^ Är det dendär läskiga sprutan som man ska ta då man är 13? Jag tänkte just gå in för att skriva... om den. Alltså, vad är det för spruta? Måste man ta den? När ska man ta den? Gör det ont? Skulle vara tacksam för svar :c (Någon har gått och skrämt upp mig med en massa saker om sprutan, så jag liksom... ja, haha... Femmor och sexsor tar den i vår skola. Vet inte om det gör ont men jag tycker att alla sprutor gör ont. Det är vaccinet mot livmoderhalscancer. Det är bra att ta sprutan för man vill inte ha cancer. Så man bara pickar in en spruta i armen och så är det allt? ...Jag ska döda henne... 16 feb, 2012 19:39 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Jac: får man den i sexan? för jag ska tydligen ta en spruta i sexan nästa termin, men jag har glömt vilken det är haha. Skrivet av Borttagen: ^ Är det dendär läskiga sprutan som man ska ta då man är 13? Jag tänkte just gå in för att skriva... om den. Alltså, vad är det för spruta? Måste man ta den? När ska man ta den? Gör det ont? Skulle vara tacksam för svar :c (Någon har gått och skrämt upp mig med en massa saker om sprutan, så jag liksom... ja, haha... Femmor och sexsor tar den i vår skola. Vet inte om det gör ont men jag tycker att alla sprutor gör ont. Det är vaccinet mot livmoderhalscancer. Det är bra att ta sprutan för man vill inte ha cancer. 16 feb, 2012 19:40 |
|
baramin
Elev |
Tonårsflicka 2.0; köper mer loka än jag borde ca varje dag för att han i kassan ska le sådär hemligt mot mig igen.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 16 feb, 2012 19:41
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-16 kl. 19:44
|
|
Jac
Elev |
Skrivet av scarhead:
Skrivet av Jac: får man den i sexan? för jag ska tydligen ta en spruta i sexan nästa termin, men jag har glömt vilken det är haha. [/Skrivet av Borttagen: ^ Är det dendär läskiga sprutan som man ska ta då man är 13? Jag tänkte just gå in för att skriva... om den. Alltså, vad är det för spruta? Måste man ta den? När ska man ta den? Gör det ont? Skulle vara tacksam för svar :c (Någon har gått och skrämt upp mig med en massa saker om sprutan, så jag liksom... ja, haha... Femmor och sexsor tar den i vår skola. Vet inte om det gör ont men jag tycker att alla sprutor gör ont. Det är vaccinet mot livmoderhalscancer. Det är bra att ta sprutan för man vill inte ha cancer. Det är nog olika i olika skolor.
16 feb, 2012 19:42 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Jac: får man den i sexan? för jag ska tydligen ta en spruta i sexan nästa termin, men jag har glömt vilken det är haha. Skrivet av Borttagen: ^ Är det dendär läskiga sprutan som man ska ta då man är 13? Jag tänkte just gå in för att skriva... om den. Alltså, vad är det för spruta? Måste man ta den? När ska man ta den? Gör det ont? Skulle vara tacksam för svar :c (Någon har gått och skrämt upp mig med en massa saker om sprutan, så jag liksom... ja, haha... Femmor och sexsor tar den i vår skola. Vet inte om det gör ont men jag tycker att alla sprutor gör ont. Det är vaccinet mot livmoderhalscancer. Det är bra att ta sprutan för man vill inte ha cancer. I min skola ska alla sexor ta den, eyyyup. ♏︎ 16 feb, 2012 19:52 |
|
Borttagen
|
Man måste aldrig ta någon spruta i skolan, så om man verkligen inte vill så kan man prata med sina föräldrar.
16 feb, 2012 19:55 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen