Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

1 2 3 ... 460 461 462 ... 700 701 702
Användare Inlägg
Katla
Elev

Avatar


Skrivet av Celebikai:
Skrivet av baramin:
Eh måste man mysa hos en gynekolog för livmoderhalscancervaccinet(oh långt ord spännande!)


på min skola behöver vi bara fylla i en lapp sen så går vi till skolsyster och tar sprutan c;

På min med!

♏︎

16 feb, 2012 18:13

Borttagen

Avatar


^ Är det dendär läskiga sprutan som man ska ta då man är 13?

Jag tänkte just gå in för att skriva... om den. Alltså, vad är det för spruta? Måste man ta den? När ska man ta den? Gör det ont?

Skulle vara tacksam för svar :c
(Någon har gått och skrämt upp mig med en massa saker om sprutan, så jag liksom... ja, haha...

16 feb, 2012 19:25

Jac
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^ Är det dendär läskiga sprutan som man ska ta då man är 13?

Jag tänkte just gå in för att skriva... om den. Alltså, vad är det för spruta? Måste man ta den? När ska man ta den? Gör det ont?

Skulle vara tacksam för svar :c
(Någon har gått och skrämt upp mig med en massa saker om sprutan, så jag liksom... ja, haha...


Femmor och sexsor tar den i vår skola. Vet inte om det gör ont men jag tycker att alla sprutor gör ont.
Det är vaccinet mot livmoderhalscancer.
Det är bra att ta sprutan för man vill inte ha cancer.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.lovethispic.com%2Fuploaded_images%2F9361-In-Love-With-You.jpg

16 feb, 2012 19:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av J-star Black:
Skrivet av Borttagen:
herregud, världens pinsammaste sak hände mig nyss...

jag råkade visa brösten för några nior.
vi satt i ett grupprum, och jag drog upp tröjan för att visa typ ett födelsemärke på magen, och jag hade helt glömt bort att killar från nian satt i grupprummet bredvid, och klart så satt jag vid fönstret, så de såg in...
fast en av dem var min kompis brorsa, den andra var helt okänd- och de tittade!
fast jag hade ju behå på mig, och min andra kompis bara 'meloner!' O_O
herregud...


Awkward


you mean that ? kommer säkert få blickar av dem imorrn....

Men du hade ju iaf behå på dig
Och sen beror det på hur mogna de är. Är de mogna får du nog inte blickar, är de omogna så ja...

16 feb, 2012 19:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Jac:
Skrivet av Borttagen:
^ Är det dendär läskiga sprutan som man ska ta då man är 13?

Jag tänkte just gå in för att skriva... om den. Alltså, vad är det för spruta? Måste man ta den? När ska man ta den? Gör det ont?

Skulle vara tacksam för svar :c
(Någon har gått och skrämt upp mig med en massa saker om sprutan, så jag liksom... ja, haha...


Femmor och sexsor tar den i vår skola. Vet inte om det gör ont men jag tycker att alla sprutor gör ont.
Det är vaccinet mot livmoderhalscancer.
Det är bra att ta sprutan för man vill inte ha cancer.


Så man bara pickar in en spruta i armen och så är det allt?

...Jag ska döda henne...

16 feb, 2012 19:39

scarhead
Lärare

Avatar


Skrivet av Jac:
Skrivet av Borttagen:
^ Är det dendär läskiga sprutan som man ska ta då man är 13?

Jag tänkte just gå in för att skriva... om den. Alltså, vad är det för spruta? Måste man ta den? När ska man ta den? Gör det ont?

Skulle vara tacksam för svar :c
(Någon har gått och skrämt upp mig med en massa saker om sprutan, så jag liksom... ja, haha...


Femmor och sexsor tar den i vår skola. Vet inte om det gör ont men jag tycker att alla sprutor gör ont.
Det är vaccinet mot livmoderhalscancer.
Det är bra att ta sprutan för man vill inte ha cancer.
får man den i sexan? för jag ska tydligen ta en spruta i sexan nästa termin, men jag har glömt vilken det är haha.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

16 feb, 2012 19:40

baramin
Elev

Avatar


Tonårsflicka 2.0; köper mer loka än jag borde ca varje dag för att han i kassan ska le sådär hemligt mot mig igen.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

16 feb, 2012 19:41

Detta inlägg ändrades senast 2012-02-16 kl. 19:44
Antal ändringar: 1

Jac
Elev

Avatar


Skrivet av scarhead:
Skrivet av Jac:
Skrivet av Borttagen:
^ Är det dendär läskiga sprutan som man ska ta då man är 13?

Jag tänkte just gå in för att skriva... om den. Alltså, vad är det för spruta? Måste man ta den? När ska man ta den? Gör det ont?

Skulle vara tacksam för svar :c
(Någon har gått och skrämt upp mig med en massa saker om sprutan, så jag liksom... ja, haha...


Femmor och sexsor tar den i vår skola. Vet inte om det gör ont men jag tycker att alla sprutor gör ont.
Det är vaccinet mot livmoderhalscancer.
Det är bra att ta sprutan för man vill inte ha cancer.
får man den i sexan? för jag ska tydligen ta en spruta i sexan nästa termin, men jag har glömt vilken det är haha. [/
Det är nog olika i olika skolor.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.lovethispic.com%2Fuploaded_images%2F9361-In-Love-With-You.jpg

16 feb, 2012 19:42

Katla
Elev

Avatar


Skrivet av scarhead:
Skrivet av Jac:
Skrivet av Borttagen:
^ Är det dendär läskiga sprutan som man ska ta då man är 13?

Jag tänkte just gå in för att skriva... om den. Alltså, vad är det för spruta? Måste man ta den? När ska man ta den? Gör det ont?

Skulle vara tacksam för svar :c
(Någon har gått och skrämt upp mig med en massa saker om sprutan, så jag liksom... ja, haha...


Femmor och sexsor tar den i vår skola. Vet inte om det gör ont men jag tycker att alla sprutor gör ont.
Det är vaccinet mot livmoderhalscancer.
Det är bra att ta sprutan för man vill inte ha cancer.
får man den i sexan? för jag ska tydligen ta en spruta i sexan nästa termin, men jag har glömt vilken det är haha.

I min skola ska alla sexor ta den, eyyyup.

♏︎

16 feb, 2012 19:52

Borttagen

Avatar


Man måste aldrig ta någon spruta i skolan, så om man verkligen inte vill så kan man prata med sina föräldrar.

16 feb, 2012 19:55

1 2 3 ... 460 461 462 ... 700 701 702

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Du får inte svara på den här tråden.