Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 4606 4607 4608 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Lucy och Rose friade just till mig, tycker ni jag ska tacka ja?

13 maj, 2012 16:53

Borttagen

Avatar


Jag har tråååkiiigt

13 maj, 2012 16:53

scarhead
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av scarhead:
Jag var aviförs, och användaren blev borttagen för det var en dubbelanvändare. Iof visste jag det, så det är ingen speciell chock egentligen. Gjorde det mest på skoj, så för mig gör det ingenting om användaren blev borttagen.

jag var avifårss, gjorde inget att den blev borttagen ändå.
Haha, fast jag har typ dåligt samvete nu efteråt <//3
Jag har också lite dåligt samvete </3
Men jag ska iaf inte göra om det då jag visste innan hur det är.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

13 maj, 2012 16:53

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Lucy och Rose friade just till mig, tycker ni jag ska tacka ja?

TACKA JA!!!!!♥♥♥♥
omg jag vill att någon ska fria till mig med

speech!

13 maj, 2012 16:54

vevve_puff
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Lucy och Rose friade just till mig, tycker ni jag ska tacka ja?


jaa då blir det säkert suuuperglada

Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3

13 maj, 2012 16:56

Detta inlägg ändrades senast 2012-05-13 kl. 16:57
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av scarhead:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av scarhead:
Jag var aviförs, och användaren blev borttagen för det var en dubbelanvändare. Iof visste jag det, så det är ingen speciell chock egentligen. Gjorde det mest på skoj, så för mig gör det ingenting om användaren blev borttagen.

jag var avifårss, gjorde inget att den blev borttagen ändå.
Haha, fast jag har typ dåligt samvete nu efteråt <//3
Jag har också lite dåligt samvete </3
Men jag ska iaf inte göra om det då jag visste innan hur det är.

jag kommer inte heller göra om det. någonsin.

13 maj, 2012 16:56

Borttagen

Avatar


13 maj, 2012 17:00

scarhead
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hej scarhead
... what
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F29.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1kedkRwsx1rqfhi2o1_250.gif

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

13 maj, 2012 17:01

Borttagen

Avatar


Hejdå scarhead

13 maj, 2012 17:01

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hej scarhead

here we go again

speech!

13 maj, 2012 17:02

1 2 3 ... 4606 4607 4608 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.