@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av scarhead: Jag var aviförs, och användaren blev borttagen för det var en dubbelanvändare. Iof visste jag det, så det är ingen speciell chock egentligen. Gjorde det mest på skoj, så för mig gör det ingenting om användaren blev borttagen. samma. Jag var avi-fårsen. speech! 13 maj, 2012 16:29 |
|
Ginny00
Elev |
Jag blir lite död av min profilbild, Molly är så snygg och sedan kommer jag Dx Nejmen det känns fortfarande så konstigt att jag träffat henne xD
13 maj, 2012 16:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Jag var aviförs, och användaren blev borttagen för det var en dubbelanvändare. Iof visste jag det, så det är ingen speciell chock egentligen. Gjorde det mest på skoj, så för mig gör det ingenting om användaren blev borttagen. VAR DU?! NAJS! ;D ![]() 13 maj, 2012 16:30 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag blir lite död av min profilbild, Molly är så snygg och sedan kommer jag Dx Nejmen det känns fortfarande så konstigt att jag träffat henne xD du är ju också snygg =) speech! 13 maj, 2012 16:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Jag var aviförs, och användaren blev borttagen för det var en dubbelanvändare. Iof visste jag det, så det är ingen speciell chock egentligen. Gjorde det mest på skoj, så för mig gör det ingenting om användaren blev borttagen. jag var avifårss, gjorde inget att den blev borttagen ändå. Haha, fast jag har typ dåligt samvete nu efteråt <//3 13 maj, 2012 16:31 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Ginny00: Jag blir lite död av min profilbild, Molly är så snygg och sedan kommer jag Dx Nejmen det känns fortfarande så konstigt att jag träffat henne xD du är ju också snygg =) Ihihi Taaaack ♥ Du också! 13 maj, 2012 16:31 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: Jag var aviförs, och användaren blev borttagen för det var en dubbelanvändare. Iof visste jag det, så det är ingen speciell chock egentligen. Gjorde det mest på skoj, så för mig gör det ingenting om användaren blev borttagen. jag var avifårss, gjorde inget att den blev borttagen ändå. Haha, fast jag har typ dåligt samvete nu efteråt <//3 håller med dig, jag var avi-fårsen. :$ Skrivet av Ginny00: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Ginny00: Jag blir lite död av min profilbild, Molly är så snygg och sedan kommer jag Dx Nejmen det känns fortfarande så konstigt att jag träffat henne xD du är ju också snygg =) Ihihi Taaaack ♥ Du också! tack♥ speech! 13 maj, 2012 16:36 |
|
Borttagen
|
Jag ska till Gröna Lund den 26 maj. :'
13 maj, 2012 16:48 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: HAHA JA DET VAR JAG!Skrivet av scarhead: Jag var aviförs, och användaren blev borttagen för det var en dubbelanvändare. Iof visste jag det, så det är ingen speciell chock egentligen. Gjorde det mest på skoj, så för mig gör det ingenting om användaren blev borttagen. VAR DU?! NAJS! ;D Tackar, tackar. ![]() 13 maj, 2012 16:49 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Har startat en kreativitetstävling: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18484
~MY TUMBLR~ 13 maj, 2012 16:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen