@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMG SLUTA ALLA AVIFORSAR NI DÖDAR MIG Varför skulle jag döda dig? ♥ NI ÄR ÖVERALLT JU 13 maj, 2012 16:22 |
|
Borttagen
|
jag är hungrif
13 maj, 2012 16:22 |
|
vevve_puff
Elev |
Jobbiga ni är! Man häller ju inte reda på alla och ni överallt
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 13 maj, 2012 16:24 |
|
Borttagen
|
Heeello everybody!
Vad kom alla aviforsare ifrån? 13 maj, 2012 16:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Heeello everybody! Vad kom alla aviforsare ifrån? DOM FÖRSVANN </3 13 maj, 2012 16:26 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Borttagna!Heeello everybody! Vad kom alla aviforsare ifrån? Det var dubbelanvändare, alla fick en uggla om det precis. 13 maj, 2012 16:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Heeello everybody! Vad kom alla aviforsare ifrån? DOM FÖRSVANN </3 Hallå? Kan någon förklara? 13 maj, 2012 16:27 |
|
Lunah~
Elev |
13 maj, 2012 16:27
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-13 kl. 16:28
|
|
scarhead
Lärare |
Jag var aviförs, och användaren blev borttagen för det var en dubbelanvändare. Iof visste jag det, så det är ingen speciell chock egentligen. Gjorde det mest på skoj, så för mig gör det ingenting om användaren blev borttagen.
13 maj, 2012 16:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lunah~: Någon som skulle vilja uggla med mig? :O Jag kan, jag är social och trevlig och bits inte.....så hårt! 13 maj, 2012 16:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen