Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Jac: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Jac: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Dini99: Skrivet av Jac: Skrivet av superdupermikaelah: Skrivet av Jac: Jag är sur på en klasskompis och hans okänkda kompis! Killens fb-konto var kapat och hans kompis valde att vara dum mot mig, jag fick två låtar som jag inte lyssnat på, han skrev att han älskade mig sen vill du knulla med mig? Och sen en sida jag skulle kolla på sidan var det bilder på emos/punkare för att vara dum mot mig för jag har sån klädstil! Hatar honom och hans kompis! Usch då, bruden! Men ta inte illa upp. Omognad finns överallt Jag tar inte illa upp, han säger dumma saker till mig hela tiden. Slå till honom på käften. Jag brukar inte förespråka våld *host host* men den killen förtjänar lite stryk, slå honom och han kommer aldrig våga säga någonting mer om dig! Jag slår honom med ord! När han och kompis försöker dissa mig så säger jag nått som gör att de tystnar för jag slog deras ord och "vinner". Love the feeling, bra jobbat Älskar den med! Får uppleva den typ varje dag.. hehe, om du äger de varje dag, fattar jag inte att de fortsätter, om de inte njuter av att bli ägda av dig ![]() ![]()
16 feb, 2012 09:06 |
|
Jac
Elev |
16 feb, 2012 09:17 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag hade jättekort mens den här månaden
without something there is no nothing 16 feb, 2012 09:56 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av HarryFreakingPotter: Yes you! Woho, då fyller vi år samma dag! YEY 16 feb, 2012 15:46 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Jac: ^De kanske gillar att bli ägda av mig, jag vet inte. Tror det. hehe, maybe love is in the air ![]() ![]()
16 feb, 2012 16:07 |
|
Borttagen
|
herregud, världens pinsammaste sak hände mig nyss...
jag råkade visa brösten för några nior. vi satt i ett grupprum, och jag drog upp tröjan för att visa typ ett födelsemärke på magen, och jag hade helt glömt bort att killar från nian satt i grupprummet bredvid, och klart så satt jag vid fönstret, så de såg in... fast en av dem var min kompis brorsa, den andra var helt okänd- och de tittade! fast jag hade ju behå på mig, och min andra kompis bara 'meloner!' O_O herregud... 16 feb, 2012 16:31 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: herregud, världens pinsammaste sak hände mig nyss... jag råkade visa brösten för några nior. vi satt i ett grupprum, och jag drog upp tröjan för att visa typ ett födelsemärke på magen, och jag hade helt glömt bort att killar från nian satt i grupprummet bredvid, och klart så satt jag vid fönstret, så de såg in... fast en av dem var min kompis brorsa, den andra var helt okänd- och de tittade! fast jag hade ju behå på mig, och min andra kompis bara 'meloner!' O_O herregud... Awkward ![]() ![]()
16 feb, 2012 16:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J-star Black: Skrivet av Borttagen: herregud, världens pinsammaste sak hände mig nyss... jag råkade visa brösten för några nior. vi satt i ett grupprum, och jag drog upp tröjan för att visa typ ett födelsemärke på magen, och jag hade helt glömt bort att killar från nian satt i grupprummet bredvid, och klart så satt jag vid fönstret, så de såg in... fast en av dem var min kompis brorsa, den andra var helt okänd- och de tittade! fast jag hade ju behå på mig, och min andra kompis bara 'meloner!' O_O herregud... Awkward you mean that ? kommer säkert få blickar av dem imorrn.... 16 feb, 2012 16:46 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av baramin: Eh måste man mysa hos en gynekolog för livmoderhalscancervaccinet(oh långt ord spännande!) på min skola behöver vi bara fylla i en lapp sen så går vi till skolsyster och tar sprutan c; ![]()
16 feb, 2012 16:54 |
|
tove granger
Elev |
KANSKE lite synd om killlarna
vill du veta något klicka här under. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19523&page=1#p1139762 16 feb, 2012 17:27 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen