Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginnyw123
Elev |
5 sep, 2013 18:23 |
|
Borttagen
|
ja varför kan du inte?
5 sep, 2013 19:55 |
|
Borttagen
|
Är det nästa vecka? :E
5 sep, 2013 19:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: vaddå då?Är det nästa vecka? :E 5 sep, 2013 19:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Måste den börja tre?Skrivet av Borttagen: vaddå då? Är det nästa vecka? :E Min gymnastik slutar liksom 12 och har inget att göra i tre timmar, kan inte vi träffas typ 1? :'( 5 sep, 2013 19:58
Detta inlägg ändrades senast 2013-09- 5 kl. 20:06
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: men då hinner inte jag ducsha efter stallet men 2 då?Skrivet av Borttagen: Måste den börja tre? Min gynastik slutar liksom 12 och har inget att göra i tre timmar, kan inte vi träffas typ 1? :'( Skrivet av Borttagen: vaddå då? Är det nästa vecka? :E 5 sep, 2013 20:01 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hahaha din gymnastik suger. Vi två kan träffas innan de andra och gå till USA Godis och köpa Nerds. Skrivet av Borttagen: Måste den börja tre? Min gynastik slutar liksom 12 och har inget att göra i tre timmar, kan inte vi träffas typ 1? :'( Skrivet av Borttagen: vaddå då? Är det nästa vecka? :E 5 sep, 2013 20:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Zendaya: omr jaj men vi går inte till skrapan, det är fejk USAgodis Skrivet av Borttagen: Hahaha din gymnastik suger. Vi två kan träffas innan de andra och gå till USA Godis och köpa Nerds. Skrivet av Borttagen: Måste den börja tre? Min gynastik slutar liksom 12 och har inget att göra i tre timmar, kan inte vi träffas typ 1? :'( Skrivet av Borttagen: vaddå då? Är det nästa vecka? :E 5 sep, 2013 20:07 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: k bryr mig inteSkrivet av Zendaya: omr jaj men vi går inte till skrapan, det är fejk USAgodis Skrivet av Borttagen: Hahaha din gymnastik suger. Vi två kan träffas innan de andra och gå till USA Godis och köpa Nerds. Skrivet av Borttagen: Måste den börja tre? Min gynastik slutar liksom 12 och har inget att göra i tre timmar, kan inte vi träffas typ 1? :'( Skrivet av Borttagen: vaddå då? Är det nästa vecka? :E WTF fejk Usa Godis? Jaja men den andra är bättre och jag tror att jag kan hita från T-Centralen... Nej men kan vägen säkert om vi tar från Karlberg. 5 sep, 2013 20:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Zendaya: Men jag vill inte pendla dit :ESkrivet av Borttagen: k bryr mig inteSkrivet av Zendaya: omr jaj men vi går inte till skrapan, det är fejk USAgodis Skrivet av Borttagen: Hahaha din gymnastik suger. Vi två kan träffas innan de andra och gå till USA Godis och köpa Nerds. Skrivet av Borttagen: Måste den börja tre? Min gynastik slutar liksom 12 och har inget att göra i tre timmar, kan inte vi träffas typ 1? :'( Skrivet av Borttagen: vaddå då? Är det nästa vecka? :E WTF fejk Usa Godis? Jaja men den andra är bättre och jag tror att jag kan hita från T-Centralen... Nej men kan vägen säkert om vi tar från Karlberg. 5 sep, 2013 20:11 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen