Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

UNPOPULAR OPINIONS

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

1 2 3 ... 459 460 461 ... 725 726 727
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Jag hatar Frost .... Eller hata är ett starkt ord, men filmen är SJUKT överskattad! Alla bara "Åh, Disney har äntligen gjort sin första inte jättedåliga film på jättelänge, därför klassas den som superbra!"

Fattar inte varför alla är så beroende ...

9 dec, 2015 11:18

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Tom Hiddleston är inte attraktiv. Inte i någon form.
*tar skydd för 99% av jordens befolkning*


Har samma känsla för Benedict Cumberbatch också

*gömmer sig*

9 dec, 2015 12:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Tom Hiddleston är inte attraktiv. Inte i någon form.
*tar skydd för 99% av jordens befolkning*


Har samma känsla för Benedict Cumberbatch också

*gömmer sig*


Här, du kan ta skydd med mig, för jag känner likadant för honom också.

9 dec, 2015 12:05

Månstråle
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Tom Hiddleston är inte attraktiv. Inte i någon form.
*tar skydd för 99% av jordens befolkning*


Har samma känsla för Benedict Cumberbatch också

*gömmer sig*


Här, du kan ta skydd med mig, för jag känner likadant för honom också.


Jag gömmer mig med er!

How does a witch tell the time? She looks at her witch watch. What does the ghost serve for dessert? I scream.

9 dec, 2015 18:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Månstråle:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Tom Hiddleston är inte attraktiv. Inte i någon form.
*tar skydd för 99% av jordens befolkning*


Har samma känsla för Benedict Cumberbatch också

*gömmer sig*


Här, du kan ta skydd med mig, för jag känner likadant för honom också.


Jag gömmer mig med er!


Här, du är välkommen! *bjuder er på te*

9 dec, 2015 18:34

Ella01
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag hatar Frost .... Eller hata är ett starkt ord, men filmen är SJUKT överskattad! Alla bara "Åh, Disney har äntligen gjort sin första inte jättedåliga film på jättelänge, därför klassas den som superbra!"

Fattar inte varför alla är så beroende ...


Jag som trodde att jag var ensam om att tycka så.

✩✩✩

9 dec, 2015 18:41

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AuroraAlexius:
Skrivet av Borttagen:
Alltså förlåt. Men Attack on Titan är verkligen inte så bra som alla påstod att det skulle vara :s


Håller med. Den är sjukt snygg, men annars så var den långt ifrån det bästa jag sett. Storyn och karaktärerna fängslade en inte. Tycker att Eren är mest störig, och de andra karaktärerna ganska platta.


Jag bara.... ser inte vad alla andra tycks se? Tycker att den känns ganska tradig och repetitiv. Bara väntar på att den ska bli sådär fantastiskt spännande som alla sagt, men nä.


Tycker faktiskt Attack On Titan är överskattad också. Den är dock defenitivt värd att se, på grund av det visuella, men karaktärerna är som sagt väldigt störande och platta.

En anime som jag dock tycker är mycket mer överskattad, är Death Note. Döda mig om du vill men seriöst. Jag har sett nio avsnitt och jag förstår verkligen inte grejen med den. Karaktärerna är inte relaterbara alls, och storyn är inte intressant och väcker inga känslor hos mig. Jag förstår inte hur någon kan tycka om den så mycket. Då ser jag hellre på typ Mirai Nikki.

*gömmer sig från 99,999999 av anime communitiet och joinar wretch, Månstråle och Vetauriel*

10 dec, 2015 08:23

Airi
Elev

Avatar


Förlåt Isabelle Granger, men jag gillade inte Mirai Nikki så mycket...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Flh3.googleusercontent.com%2Fproxy%2FUcT8skg-lKDQt3QqZyFGBf5bGHAK0OQJyZZQ0H7n4wwSMh2Q-kLtgV5cYVircf4FSzSRHTuqVHzZj7kLLJXzl69BpUfQ0S6Od9FG-R1h-VBe9uQ3JSS2TOS111s6GjXe1d_DVugVsvErlj-JnOHTABcx84U

10 dec, 2015 09:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Airi:
Förlåt Isabelle Granger, men jag gillade inte Mirai Nikki så mycket...


Inte jag heller. När jag läste vad den handlade om så verkade den jävligt lovande dock xD

10 dec, 2015 12:06

Fellrendión
Elev

Avatar


Narnia-filmerna är bättre än böckerna! (Även om ingen är dålig)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

10 dec, 2015 14:25

1 2 3 ... 459 460 461 ... 725 726 727

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

Du får inte svara på den här tråden.