One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av Li: Alltså blir så jääävla arg på alla "åh one direction de är pojkbandet med BÄST CONNECTION INGA ANDRA BAND HAR CONNECTION SOM DEM" fuck you. Kärleken som flödar ♥ ♥ ♥ ♥ 14 maj, 2012 22:48 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Maharajah: Skrivet av Li: Alltså blir så jääävla arg på alla "åh one direction de är pojkbandet med BÄST CONNECTION INGA ANDRA BAND HAR CONNECTION SOM DEM" fuck you. Kärleken som flödar ♥ ♥ ♥ ♥ Rage mode on: Spoiler: Tryck här för att visa! without something there is no nothing 14 maj, 2012 22:50 |
|
Maharajah
Elev |
Li Jag kan inget annat än att hålla med! Men den här fandomen för 1D är något väldigt speciellt, det går inte riktigt att förstå sig på den.
Många tror att de är top notch osv 14 maj, 2012 22:56 |
|
Solkatten
Elev |
Vissa 1D fans är jobbiga. Har sett klipp då de tex. kommer till Sverige och fansen skriker hela tiden, känner dem i håret etc. Skaffa lite respekt för fan.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 maj, 2012 22:57 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
15 maj, 2012 06:18 |
|
J00KERN
Elev |
*le dead*
Inatt stod jag mellan 1 meter och 50 cm framför killarna. Harry kollade på mig igen och vinkade. Niall kollade på mig också. ASDFGHJKL :' ![]()
15 maj, 2012 11:20 |
|
Borttagen
|
Optic: *le vilma komma och störa*
kan jag joina la familia som... Harry's smile ehehehe 15 maj, 2012 11:38 |
|
MonsterCookie
Elev |
What I do during Spanish lessions:
![]() ISN'T IT BEAUTIFUL?! Srsly I ship Niam so hard it's not even funny wolfstar deserved better. 15 maj, 2012 14:10 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: What I do during Spanish lessions: ![]() ISN'T IT BEAUTIFUL?! Srsly I ship Niam so hard it's not even funny DEN ÄR JU JÄTTEFIN OMG. ![]()
15 maj, 2012 14:11 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av MonsterCookie: What I do during Spanish lessions: ![]() ISN'T IT BEAUTIFUL?! Srsly I ship Niam so hard it's not even funny DEN ÄR JU JÄTTEFIN OMG. hahah tack omg xD wolfstar deserved better. 15 maj, 2012 14:17 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen