Sorgens tider [SV]
Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Aww, vaffö sa du det ? D:
2 nov, 2011 15:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag vet att det är konstigt, det är därför jag skriver just det hehhe Okai Cx ♥ 2 nov, 2011 15:11 |
|
Borttagen
|
Vem vet? Jag kanske ljuger? Jag kommer ju som sagt på kapitlena på plats, alltså när jag ska skriva in dom här
2 nov, 2011 15:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag vet att det är konstigt, det är därför jag skriver just det hehhe THANK GOD. Men jag är så ledsen för Georgies skull, förstår att han känner sig ensam )': 2 nov, 2011 15:12 |
|
grodan-boll
Elev |
OMR!!!
Äntligen fick dom träffas och ta ett riktigt farväl!! ♥ Mitt liv är typ fullbordat just nu..George förtjänade verkligen att få se Fred en sista gång, att få säga att han älskar honom. ASBRA kapitel!!!♥♥ SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 2 nov, 2011 15:39 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av grodan-boll: OMR!!! Äntligen fick dom träffas och ta ett riktigt farväl!! ♥ Mitt liv är typ fullbordat just nu..George förtjänade verkligen att få se Fred en sista gång, att få säga att han älskar honom. ASBRA kapitel!!!♥♥ Kärlek till alla! 2 nov, 2011 15:41 |
|
Borttagen
|
Aw tack ♥
Jag ska ta och börja skriva strax, ska skapa en ny FF tillsammans med Soul först 2 nov, 2011 15:49 |
|
Bombarda
Elev |
den får ni länka
Kärlek till alla! 2 nov, 2011 15:50 |
|
Borttagen
|
2 nov, 2011 15:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av grodan-boll: OMR!!! Äntligen fick dom träffas och ta ett riktigt farväl!! ♥ Mitt liv är typ fullbordat just nu..George förtjänade verkligen att få se Fred en sista gång, att få säga att han älskar honom. ASBRA kapitel!!!♥♥ 2 nov, 2011 16:17 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen