What the...-moments
Forum > Off Topic > What the...-moments
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
När läraren som heter Bo gick omkring med Tokio Hotel tröja...Han är typ 57 år gammal, hårig och fet och diggar TH :s
24 okt, 2011 20:17 |
|
JoLizz
Elev |
24 okt, 2011 20:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: När läraren som heter Bo gick omkring med Tokio Hotel tröja...Han är typ 57 år gammal, hårig och fet och diggar TH :s hade varit ännu roligare om han gått runt med en Harry Potter tröja ^^ 24 okt, 2011 20:23 |
|
Anapneo
Elev |
Knizzlare 100% säker, kollade det direkt!
leumas vän haha, jaha! Luna 1 inte han, hans vän undrade... Wierdos!
24 okt, 2011 20:30 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: När läraren som heter Bo gick omkring med Tokio Hotel tröja...Han är typ 57 år gammal, hårig och fet och diggar TH :s AAAAH GE MIG HONOM FAN VAD AWESOME ![]()
24 okt, 2011 21:17 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av hyperion: NÄH. HAN SKA JOBBA PÅ MIN SKOLA.Skrivet av Borttagen: När läraren som heter Bo gick omkring med Tokio Hotel tröja...Han är typ 57 år gammal, hårig och fet och diggar TH :s AAAAH GE MIG HONOM FAN VAD AWESOME
24 okt, 2011 22:44 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: När läraren som heter Bo gick omkring med Tokio Hotel tröja...Han är typ 57 år gammal, hårig och fet och diggar TH :s hahahahaha oooohhneeej vad galet! ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 24 okt, 2011 23:05 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av Anapneo: that wtf momen när en random kille skriver till mig i facebookchatten och frågar om jag är en vampyr... LOLOLOLOLOLOL HAHHA irl garv 24 okt, 2011 23:16 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Maharajah: Skrivet av Anapneo: that wtf momen när en random kille skriver till mig i facebookchatten och frågar om jag är en vampyr... LOLOLOLOLOLOL HAHHA irl garv hhaha, eller hur!!!
24 okt, 2011 23:30 |
|
expelliarmus
Elev |
Min mor skrev på facebook att hon gjorde rent toaletten med Coca Cola!? WHAT THE ACTUAL FUCK!? Jag vet att hon är Cola-beroende, men att börja använda Cola till toaletten också? NÄ morsan, inte slösa på Colan!
Äh, hon är söt :'] ♥
24 okt, 2011 23:36 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen