Rose Weasley och Scorpius Malfoy, förbjuden vänskap
Forum > Fanfiction > Rose Weasley och Scorpius Malfoy, förbjuden vänskap
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Ginny.:.Weasley: asså ärligt talat jag har bara en sak och säga: om du tkr den här ff är så himla dålig, stick till en annan ff och läs den! du gör ju författaren ledsen för f*n ! Skrivet av Fredrick: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: varför är vänskapen förbjuden, har inte draco o dom gått över till den "goda" sidan, och hans barn också? dålig story ENLIGT MIG! Visst har han det men i sista boken skojar Ron om att göra dem arvlösa och tydligen tar Rose det på allvar. hur kan du veta det? JK har inte skrivit att hon har tagit det seriöst! DET VAR DEN DUMMASTE JAG HAR HÖRT! Jag har aldrig sagt att Jo har sagt det men så är det i den här ff:n. Dessutom, om du tycker den är så dålig, varför tog du dig tid att kommentera? för att jag tycker att det är kul. ....... är du seriös? 1. ja jag är seriös. 2. svarade på en liknande komenter innan. seriöst, har man inget bra att säga är man tyst. va tyst då, för enligt mig har du inget vettigt att säga alls. det har du i alla fall inte visat. Du har ju inget bättre själv! åhjo det har jag. jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 23 mar, 2012 17:06 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Fredrick: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Ginny.:.Weasley: asså ärligt talat jag har bara en sak och säga: om du tkr den här ff är så himla dålig, stick till en annan ff och läs den! du gör ju författaren ledsen för f*n ! Skrivet av Fredrick: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: varför är vänskapen förbjuden, har inte draco o dom gått över till den "goda" sidan, och hans barn också? dålig story ENLIGT MIG! Visst har han det men i sista boken skojar Ron om att göra dem arvlösa och tydligen tar Rose det på allvar. hur kan du veta det? JK har inte skrivit att hon har tagit det seriöst! DET VAR DEN DUMMASTE JAG HAR HÖRT! Jag har aldrig sagt att Jo har sagt det men så är det i den här ff:n. Dessutom, om du tycker den är så dålig, varför tog du dig tid att kommentera? för att jag tycker att det är kul. ....... är du seriös? 1. ja jag är seriös. 2. svarade på en liknande komenter innan. seriöst, har man inget bra att säga är man tyst. va tyst då, för enligt mig har du inget vettigt att säga alls. det har du i alla fall inte visat. Du har ju inget bättre själv! åhjo det har jag. *host* And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 23 mar, 2012 17:11 |
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Ginny.:.Weasley: asså ärligt talat jag har bara en sak och säga: om du tkr den här ff är så himla dålig, stick till en annan ff och läs den! du gör ju författaren ledsen för f*n ! Skrivet av Fredrick: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: varför är vänskapen förbjuden, har inte draco o dom gått över till den "goda" sidan, och hans barn också? dålig story ENLIGT MIG! Visst har han det men i sista boken skojar Ron om att göra dem arvlösa och tydligen tar Rose det på allvar. hur kan du veta det? JK har inte skrivit att hon har tagit det seriöst! DET VAR DEN DUMMASTE JAG HAR HÖRT! Jag har aldrig sagt att Jo har sagt det men så är det i den här ff:n. Dessutom, om du tycker den är så dålig, varför tog du dig tid att kommentera? för att jag tycker att det är kul. ....... är du seriös? 1. ja jag är seriös. 2. svarade på en liknande komenter innan. seriöst, har man inget bra att säga är man tyst. va tyst då, för enligt mig har du inget vettigt att säga alls. det har du i alla fall inte visat. Du har ju inget bättre själv! åhjo det har jag. *host* varför skriver du ens när du inte har något vettigt att skriva? jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 23 mar, 2012 17:22 |
|
A.k
Elev |
Skrivet av Fredrick: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Ginny.:.Weasley: asså ärligt talat jag har bara en sak och säga: om du tkr den här ff är så himla dålig, stick till en annan ff och läs den! du gör ju författaren ledsen för f*n ! Skrivet av Fredrick: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: varför är vänskapen förbjuden, har inte draco o dom gått över till den "goda" sidan, och hans barn också? dålig story ENLIGT MIG! Visst har han det men i sista boken skojar Ron om att göra dem arvlösa och tydligen tar Rose det på allvar. hur kan du veta det? JK har inte skrivit att hon har tagit det seriöst! DET VAR DEN DUMMASTE JAG HAR HÖRT! Jag har aldrig sagt att Jo har sagt det men så är det i den här ff:n. Dessutom, om du tycker den är så dålig, varför tog du dig tid att kommentera? för att jag tycker att det är kul. ....... är du seriös? 1. ja jag är seriös. 2. svarade på en liknande komenter innan. seriöst, har man inget bra att säga är man tyst. va tyst då, för enligt mig har du inget vettigt att säga alls. det har du i alla fall inte visat. Du har ju inget bättre själv! åhjo det har jag. *host* varför skriver du ens när du inte har något vettigt att skriva? Fredrick? Du vet väl att du kan bli anmäld! Kom inte och säg att någons fanfiction är dålig! Man kan faktiskt bli ledsen! "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 23 mar, 2012 19:14 |
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av A.k: Skrivet av Fredrick: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Ginny.:.Weasley: asså ärligt talat jag har bara en sak och säga: om du tkr den här ff är så himla dålig, stick till en annan ff och läs den! du gör ju författaren ledsen för f*n ! Skrivet av Fredrick: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: varför är vänskapen förbjuden, har inte draco o dom gått över till den "goda" sidan, och hans barn också? dålig story ENLIGT MIG! Visst har han det men i sista boken skojar Ron om att göra dem arvlösa och tydligen tar Rose det på allvar. hur kan du veta det? JK har inte skrivit att hon har tagit det seriöst! DET VAR DEN DUMMASTE JAG HAR HÖRT! Jag har aldrig sagt att Jo har sagt det men så är det i den här ff:n. Dessutom, om du tycker den är så dålig, varför tog du dig tid att kommentera? för att jag tycker att det är kul. ....... är du seriös? 1. ja jag är seriös. 2. svarade på en liknande komenter innan. seriöst, har man inget bra att säga är man tyst. va tyst då, för enligt mig har du inget vettigt att säga alls. det har du i alla fall inte visat. Du har ju inget bättre själv! åhjo det har jag. *host* varför skriver du ens när du inte har något vettigt att skriva? Fredrick? Du vet väl att du kan bli anmäld! Kom inte och säg att någons fanfiction är dålig! Man kan faktiskt bli ledsen! klart jag vet, men om man blir anmäld för att man säger vad man tycker tycker jag att detta är rena skitsidan : - ) och förövrigt är det väl okej att jag också säger min åsikt? jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 23 mar, 2012 19:23 |
|
Adrasthea
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: varför är vänskapen förbjuden, har inte draco o dom gått över till den "goda" sidan, och hans barn också? dålig story ENLIGT MIG! Visst har han det men i sista boken skojar Ron om att göra dem arvlösa och tydligen tar Rose det på allvar. Ja. Sen är ju inte deras föräldrar bästa vänner precis. Men, jag tror faktiskt inte att jag heller skulle gilla historien om jag inte skrivit. "And how did the mysterious Ariana die? Is it possible that Ariana Dumbledore was the first person to die for 'the greater good'?" - Rita Skeeter 23 mar, 2012 20:03 |
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av Adrasthea: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: varför är vänskapen förbjuden, har inte draco o dom gått över till den "goda" sidan, och hans barn också? dålig story ENLIGT MIG! Visst har han det men i sista boken skojar Ron om att göra dem arvlösa och tydligen tar Rose det på allvar. Ja. Sen är ju inte deras föräldrar bästa vänner precis. Men, jag tror faktiskt inte att jag heller skulle gilla historien om jag inte skrivit. riktigt bra att du kann ta emot kritik! andra bara får utbrott osv, men du kan åtminstone ta emot det! creed till dig! jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 23 mar, 2012 20:54 |
|
GinnyForever
Elev |
Skrivet av Fredrick: Skrivet av Adrasthea: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: varför är vänskapen förbjuden, har inte draco o dom gått över till den "goda" sidan, och hans barn också? dålig story ENLIGT MIG! Visst har han det men i sista boken skojar Ron om att göra dem arvlösa och tydligen tar Rose det på allvar. Ja. Sen är ju inte deras föräldrar bästa vänner precis. Men, jag tror faktiskt inte att jag heller skulle gilla historien om jag inte skrivit. riktigt bra att du kann ta emot kritik! andra bara får utbrott osv, men du kan åtminstone ta emot det! creed till dig! 1. Viss, jag håller med dig, det är bra att hon kan ta emot kritik. 2. Seriöst?! Måste alla spamma ner den här fantastiska ffn?! 3. Omman inte kan säga någonting snällt, säg ingenting. 4. Du ärlika idiotiskt kaxig som killarna i klassen under mig. Och det är inte lite! 5. Även om vår fantastiska författare inte tycker att det är taskigt, så kan vem som helst annan tycka det! Man behöver inte gå in på någons novell, läsa den och sedan skriva att den är jättedålig! Det är hur elakt som helst! 6. Kainte alla bara släppa det här nu?! Gillar inte närögat är rött och det inte har kommit något inlägg! P.S: På punkt 4 så menar jag inte attdu ärhelt jäklakorkad, jag menade att närman ber någonvara lite trevligare eller att vara tyst, så ska man vara det!D.S 23 mar, 2012 23:06 |
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av GinnyForever: Skrivet av Fredrick: Skrivet av Adrasthea: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: varför är vänskapen förbjuden, har inte draco o dom gått över till den "goda" sidan, och hans barn också? dålig story ENLIGT MIG! Visst har han det men i sista boken skojar Ron om att göra dem arvlösa och tydligen tar Rose det på allvar. Ja. Sen är ju inte deras föräldrar bästa vänner precis. Men, jag tror faktiskt inte att jag heller skulle gilla historien om jag inte skrivit. riktigt bra att du kann ta emot kritik! andra bara får utbrott osv, men du kan åtminstone ta emot det! creed till dig! 1. Viss, jag håller med dig, det är bra att hon kan ta emot kritik. 2. Seriöst?! Måste alla spamma ner den här fantastiska ffn?! 3. Omman inte kan säga någonting snällt, säg ingenting. 4. Du ärlika idiotiskt kaxig som killarna i klassen under mig. Och det är inte lite! 5. Även om vår fantastiska författare inte tycker att det är taskigt, så kan vem som helst annan tycka det! Man behöver inte gå in på någons novell, läsa den och sedan skriva att den är jättedålig! Det är hur elakt som helst! 6. Kainte alla bara släppa det här nu?! Gillar inte närögat är rött och det inte har kommit något inlägg! P.S: På punkt 4 så menar jag inte attdu ärhelt jäklakorkad, jag menade att närman ber någonvara lite trevligare eller att vara tyst, så ska man vara det!D.S hohoh, här var man trevlig ♥ 1. ja, jag skrev ju det? 2. jag skrev en kommentar, men alla klankade enr och började skriva emot mig, som du gör nu, och då vill jag förklara mig. 3. varför? hur skulle världen se ut om man aldrig sa till om man inte tyckte om något/tyckte de var dåligt/fel? 4. trevligt trevligt, du är ju också lika idiotisk som dom när du ens tror att du vet hur jag är. 5. jaha, so? får man skriva att den är bra kan man väl skriva att man är dålig. det är ditt fel om du tar det personligt, inte mitt. 6. jo, men nu tog du upp det igen. och lär dig skriva mellanrum! jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 23 mar, 2012 23:44 |
|
kya
Elev |
Sluta bråka! Jag tror varken författaren eller läsarna tycker det är roligt!
Ron: "So that's little Scorpius. Make sure you beat him in every test, Rosie. Thank God you inherited your mother's brains." Hermione: "Ron, for heaven's sake. Don't try to turn them against each other before they've even started school!" ^ Så där såg samtalet mellan Ron och Rose ut. Och eftersom det här är en fanfiction är det bara fantasin som sätter gränser, om författaren tyckte att det skulle fortsätta som hon har skrivit så har hon rätt att tycka så! Men andra har även rätt att ge kritik för om ingen sa vad de tyckte var fel i världen skulle det ju inte bli så bra eller hur? Men sen är det ju bra om man säger varför man tycker att något är dåligt (och kanske ger tips på förbättringar), för du baserar väl inte ditt omdöme på titeln hoppas jag? Jag tycker att den här ff'n är fantastisk och är bland mina topp tre favoriter här på mugglis! Men jag respekterar att folk tycker olika! Så allihopa sluta bråka och fortsätt läsa denna underbara ff. Peace out guys. ♥ ![]() ![]()
24 mar, 2012 00:05 |
Forum > Fanfiction > Rose Weasley och Scorpius Malfoy, förbjuden vänskap
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen