Lunas Förälskelse [SV]
Forum > Fanfiction > Lunas Förälskelse [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jullanbrullan19
Elev |
Skrivet av Josie Malfoy: O.O du. kan. inte. mena. allvar? ingen fortsättning? på det?!!!! du vill ta död på oss eller hur? -.- *suur* ge mej meeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! annars crusioar jag dig! *totalt super mega duper beroende* haha, dööör!....UOPS! Där dog jag vist 23 september <3 2 sep, 2011 17:20 |
|
moii
Elev |
Skrivet av Josie Malfoy: O.O du. kan. inte. mena. allvar? ingen fortsättning? på det?!!!! du vill ta död på oss eller hur? -.- *suur* ge mej meeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! annars crusioar jag dig! *totalt super mega duper beroende* Hahahah, ska skriva mer snart ^^ ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 2 sep, 2011 18:27 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Skrivet av moii: Skrivet av Josie Malfoy: O.O du. kan. inte. mena. allvar? ingen fortsättning? på det?!!!! du vill ta död på oss eller hur? -.- *suur* ge mej meeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! annars crusioar jag dig! *totalt super mega duper beroende* Hahahah, ska skriva mer snart ^^ BRA! *Vaknar upp igen* 23 september <3 2 sep, 2011 18:31 |
|
moii
Elev |
Här kommer meeeeer!
Kommer nog inget i morgon LISEBERG! _______________________________________________ Kapitel 36 ( Vaning, kan förekomma några svordomar i detta kapitlet) Pansy! Pansy Parkinson, det var så hon hette. Draco hade berättat om henne, hon var tydligen jobbig mot Draco. Luna stod där, helt förvirrad. - Va?, frågade hon, som om hon inte hörde det första gången. - Jag sa att du rör inte Draco något mer, annars råkar du illa ut, sa hon självsäkert och starkt en gång till. - Är det inte Draco som bestämmer vem han är med, frågade Luna svagt. - Bara ge fan i Draco, det är bäst för dej, sa Pansy kaxigt. När Pansy skulle gå ner knuffade hon till Luna. Luna hörde Pansy skratta medan hon gick ner. Ett inte alls roat skratt, mer elakt. Luna visste inte vad hon skulle göra. Skulle hon skicka brev till Draco i alla fall. Pansy verkade riktigt seriös. Tillslut bestämde hon sig för att skicka ett brev. Dels om vad som nyss hände och dels om helgen i Hogsmeade. Men hon skrev inget mer om att dom skulle mötas i biblioteket, där var hon ganska så säker på att Pansy inte var, med tanke på vad Draco sagt om henne. Luna gick till sina lektioner och försökte koncentrera sig, men det gick inte så lyckat. Hon hade i alla fall några lektioner med Gryffindor, så hon fick chans att snacka med Ginny. Hon berättade inte det om Pansy, utan bara att hon skulle fråga Draco i eftermiddag. Dagen gick och Luna lovade att informera Ginny om hur dom skulle göra i helgen. Efter lektionerna satte sig Luna i biblioteket och pluggade lite. Efter någon timme kom Draco. - Hej älskling, sa han tyst. Dom satte i ett rum längre bort och Draco frågade genast: - Kan inte vi gå tillsammans i helgen när vi ska till Hogsmeade? - Ja, jag tänkte faktisk fråga dej det, sa Luna glatt. - Åh, va bra, svarade Draco. Luna började berätta om Pansy. Om vad hon hade sagt och allt. Draco blev rasande. Han reste sig och sa: - Jag ska fan gå och slå till henne! - Nej, Draco, ta det lugnt. Prata med henne i stället eller något, försökte Luna. - Hon är bara för otrolig, på det värsta sätt man kan tänka sej!, fräste Draco, och han stod fortfarande upp. - Sätt dej Draco, sa Luna lågt. Han stod fortfarande. - Om du kysser mej, sa han med ett leende på läpparna. Luna gick fram till Draco och kysste honom på munnen, sen satte hon sig ner igen, och Draco också. - Jag hatar när du säger sådär, sa Luna ironiskt. Draco skrattade, det var plötsligt som om dom helt glömt bort vad dom några minuter tidigare hade pratar om. - Men jag ska snacka med Pansy, okej?, sa Draco tillslut när båda två hade återvänt till verkligheten igen. - Okej, sa Luna. ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 2 sep, 2011 20:15 |
|
Lily Evans
Elev |
Bra mer =)
"A true friend is someone who says nice things behind your back." 2 sep, 2011 20:28 |
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
hej hej! :) 2 sep, 2011 21:02 |
|
Sky.
Elev |
Åååå mer.!
2 sep, 2011 21:02 |
|
Borttagen
|
meeer
2 sep, 2011 21:56 |
|
mine
Elev |
Awesome C: bara jag som tänkte på hur han stod där och log.....XD
Och skit vad han på minde om en i min klass då XD meeeeen meeeeera 3 sep, 2011 00:04 |
|
jullanbrullan19
Elev |
ÅHHHHH SÅ BRA!!!
meeeeer! 23 september <3 3 sep, 2011 08:29 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen