D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Alicha black: ( Freddy är en tjej Elly Lovegood) Nu har den stora alfen rest sig ur tronen. Vad ska hända nu tänker jag och lamslår en alf. andra gången jag säger fel... hehe, det ska ändras 24 sep, 2015 17:40 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alicha black: ( Freddy är en tjej Elly Lovegood) Nu har den stora alfen rest sig ur tronen. Vad ska hända nu tänker jag och lamslår en alf. andra gången jag säger fel... hehe, det ska ändras Ingen fara!
24 sep, 2015 17:41 |
|
Borttagen
|
Jag ser Luna falla ihop, jag kan ses som svag, men nu var jag väldigt, jäkligt, arg! Jag siktade på en jätte och skrek, crucio, och brydde mig inte om konsekvenserna.
24 sep, 2015 17:47 |
|
Borttagen
|
Jag är så rasande. Jag skriker förbannelser. Några jättar faller ihop och jag skrattar glädjelöst.
24 sep, 2015 17:50 |
|
Alicha black
Elev |
Jag ser hur jätten som står framför mig faller om kull. Jag hinner undan i sista stund men får ett stort sår i huvudet av ett stenblock som kommer farande. Jag bryr mig inte ett skit om det nu, det finns myyyyycket viktigare saker än det. Jag ser hur Luna faller i hop och mitt hjärta stannar av känns det som.... och jag springer det fortaste jag kan genom faiten.....bort till min vän Luna...
24 sep, 2015 17:51 |
|
Borttagen
|
Till min förtvivlan har mina vänner förvandlats till mördare med mörka lock för ögonen, jag kanske har förvandlats till en mördarmaskin, tänker jag medans jag rabblar förbannelser, även såna jag inte klarat av förut.
24 sep, 2015 17:57 |
|
Borttagen
|
Jag faller ihop. Av utmattning. Jag faller ihop. Det här är hopplöst. Tänk om Draco dör. Vad ska jag göra då?
24 sep, 2015 18:00 |
|
Alicha black
Elev |
Nu är jag riktigt arg, riktigt arg. Någon jävla alf har lamslagit Luna, en av mina allra bästa vänner är lamslagen och Draco han är träffad han med. Så får ingen, ingen får göra så mot mina vänner, INGEN!!
-Hermione!!!!
24 sep, 2015 18:01 |
|
Borttagen
|
jag ser mitt liv spelas upp för mig, i tredje person perspektiv. men nu ser allt anorlunda ut. den gången jag mamma och pappa var i hogsmeade, de skrattade pt mig. Har mina vänner alltid frusit ut mig så här?
ps, detta är förvrängda minnen, ni har varit snälla. 24 sep, 2015 18:06 |
|
Alicha black
Elev |
24 sep, 2015 18:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen