Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"Vi får prata mer sen. Ska gå & träffa de andra en snabbis" sa Danny & började att gå iväg.
16 sep, 2015 17:00
|
|
Borttagen
|
" Okej jag stannar här men be gärna dina barn att komma och hälsa på " sa Diana och log.
16 sep, 2015 17:17
|
|
Borttagen
|
Danny nickade innan han gick iväg.
16 sep, 2015 17:18
|
|
Borttagen
|
Caleb såg sig omkring nyfiket han log då han började trivas på den här planeten. Han satte sig tog upp skissblocket och började rita av palatset.
16 sep, 2015 17:53
|
|
Borttagen
|
Några Splixsoner såg nyfiket på Caleb på avstånd. De visste inte vem han var så de var en aning nervösa.
16 sep, 2015 17:55
|
|
Borttagen
|
Caleb brydde sig inte om att de kollade på honom utan var fullt koncentrerad på att rita.
16 sep, 2015 18:02
|
|
Borttagen
|
En av Splixsonerna gick nervöst fram till honom.
"vem är du?" frågade hon en aning nervöst.
16 sep, 2015 18:04
|
|
Borttagen
|
" Caleb son till Danny " sa Caleb utan att se upp från blocket. Han började färglägga palatset med färgpennor.
16 sep, 2015 18:07
|
|
Borttagen
|
Splixsonen log lite grann.
"Vad gör du här ute ?"frågade Splixsonen nyfiket.
16 sep, 2015 18:09
|
|
Borttagen
|
" Jag kom hit med pappa och just nu ritar jag " sa Caleb och såg upp på varelsen.
16 sep, 2015 18:12
|
Du får inte svara på den här tråden.