Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
"Amadeus & sam kommer vi kunna börja med i kväll" sa Kenny & log lite grann.
"Men jag tror Robin blir den svåraste av dem fyra" sa Kenny
15 aug, 2015 15:24
|
|
Borttagen
|
" ja han verkar lite misstänksam " sa Annelie hon hade märkt det under middagen.
" Han får vi ta det lungt med så han inte blir mer misstänksam " sa Annelie.
15 aug, 2015 15:25
|
|
Borttagen
|
Kenny nickade.
"vi får ta honom sist antar jag" sa Kenny medans han tänkte.
15 aug, 2015 15:27
|
|
Borttagen
|
" Ja precis men hur vi än gör så kommer dessa pojkar bli bra " sa Annelie och log.
15 aug, 2015 15:28
|
|
Borttagen
|
"det tror jag också. Vi behöver behandla dem med vänlighet " sa Kenny
15 aug, 2015 15:29
|
|
Borttagen
|
" Ja precis då blir dom inte misstänksamma inte så mycket iallafall " sa Annelie hon ville nu förberedda inför exprimenten på pojkarna.
15 aug, 2015 15:31
|
|
Borttagen
|
"gör i ordning labbet så går jag & ser hur det går för pojkarna" sa Kenny & gick iväg till lekrummet.
Amadeus byggde ett torn av lego medans Robin lekte med en boll.
"hej har ni kul?" frågade Kenny nyfiket.
Amadeus nickade lite sömnigt.
15 aug, 2015 15:34
|
|
Borttagen
|
" ja det har vi " sa Oliver och log Sam gäspade men tvingade sig att lägga klart pusslet. Han ville inte bara avsluta det han höll på med.
15 aug, 2015 15:38
|
|
Borttagen
|
"om tio minuter är det läggdags "sa Kenny & såg på klockan.
15 aug, 2015 15:40
|
|
Borttagen
|
" Jag går och lägger mig nu " sa Sam då han var klar med pusslet på 40 bitar han gick upp till sitt rum och la sig snart i sängen och somnade direkt.
15 aug, 2015 15:43
|
Du får inte svara på den här tråden.