ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Joey
Jag sprang snabbt bakom Jossan men sakade snart efter lite. 17 aug, 2015 11:24 |
|
JossiMarauder
Elev |
Tillslut kom dom till en hiss.
"Tyvärr" sade en av ambulans-skötarna "bara patienter" So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 17 aug, 2015 11:25 |
|
Borttagen
|
Gwen
Jag satt i det lilla rummet och hyperventilerade tills det blev mörkt utanför det lilla galleförsedda fönstret. Jag tänkte igenom vad som hänt och kom på att jag inte behövde oroa mig. Dom får bara hålla mig här i 24 timmar! 17 aug, 2015 11:30 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
— Jag suckade och vände mig, men Joey var inte där. "Joey?" So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 17 aug, 2015 11:34 |
|
Borttagen
|
Joey
Jag springer runt hörnet, svettig och anfådd. "hur spinger du så snabbt?" 17 aug, 2015 11:46 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
— "Träning" sade jag och suckade. "Vad gör vi nu?" So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 17 aug, 2015 11:52 |
|
Borttagen
|
"Vet... inte..." Säger jag och stönar.
17 aug, 2015 11:54 |
|
Borttagen
|
Jenn
Jag och Clara prata länge, om hur skolan var, om hur vi kunde fortsätta med Wolfstar (som vi gjort innan) och lite för ofta att vi sakna varan och att skolan inte var desamma utan varan. Tillslut avbröt Claras mamma Ankatrin oss. 17 aug, 2015 12:09 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
— Jag suckade och kollade mig omkring. En skylt var två meter bort. Reception 1 våningen So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 17 aug, 2015 12:15 |
|
Borttagen
|
Joey
Jag såg på Jossan. "vad ska vi göra nu?" 17 aug, 2015 12:18 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen