A normal day for a Mutant
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> A normal day for a Mutant
|
Borttagen
|
Bobby såg på Felix
" Och hur fixar man det sen då så krafterna fungerar som de ska senare? " frågade Bobby. Han hade listat ut att han skulle vara den som fick slåss mot kvinnan och Larry.
15 feb, 2015 19:13
|
|
Borttagen
|
"enkelt man lämnar huset. Jag ställer en maskin lutad mot Huset så att huset får den effekten. Så att alla i huset har inga krafter. Men tydligen reagerar inte maskinen på Kyla så det innebär att han kanske måste vara den som slås mot armén... Juste Bobby Lämna kvinnan till oss. Anledningen varför hennes krafter inte fungerar mot oss är en sak. Men lyckas hon få tag på dig så är vi körda" sa Felix & såg mot Bobby
15 feb, 2015 19:18
|
|
Borttagen
|
" Jag gör mitt bästa för att undvika kvinnan " sa Bobby han skulle inte låta kvinnan röra honom.
" Och några måste försöka få ut de som är tillfångatagna " sa Bobby
15 feb, 2015 19:26
|
|
Borttagen
|
Felix såg mot alla som var där.
"okej så här gör vi Simon, Jamie & Jag försöker få ut de som är fångade, Max & Rita ni får uppehålla Larry & Kvinnan medans resten Slås mot Armén." Sa Felix
15 feb, 2015 19:30
|
|
Borttagen
|
" Okej då är det bara att ta sig in " sa Bobby han såg mot det håll huset låg.
15 feb, 2015 19:31
|
|
Borttagen
|
"först måste jag aktivera maskinen" sa Felix & såg mot Bobby.
15 feb, 2015 19:33
|
|
Borttagen
|
" okej säg till när du är klar " sa Bobby och såg på Felix
15 feb, 2015 19:35
|
|
Borttagen
|
"ja det ska jag. Men först måste vi gå dit" sa Felix & såg mot Bobby.
Felix,Max,Jamie,Rita,Molly & Billy började att gå mot Larry's högkvarter.
15 feb, 2015 21:21
|
|
Borttagen
|
Bobby följde efter han hoppades att det var bra med de som hade tillfångatagits.
Ray halvsov lutad mot väggen det var ju inte lönt att försöka fly ut ur det här glasfängelset. Glaset skulle ändå inte reagera på blixtarna.
15 feb, 2015 21:32
|
|
Borttagen
|
när de kom fram till huset så började Felix göra i ordning maskinen.
15 feb, 2015 22:22
|
Du får inte svara på den här tråden.