(Prs) Elinthemagicwitch och Lama
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Elinthemagicwitch och Lama
|
Borttagen
|
Jag skrattade.
-Bra, sa jag
5 jun, 2014 23:45
|
|
Borttagen
|
Jag log och makade mig lite närmare Oscar.
6 jun, 2014 09:22
|
|
Borttagen
|
Jag såg på Arwen och la en arm runt henne.
6 jun, 2014 09:25
|
|
Borttagen
|
Jag lutade mitt huvud mot Oscars beniga axel och gäspade.
6 jun, 2014 09:27
|
|
Borttagen
|
Jag slöt ögonen och njöt av att ha Arwen så nära.
6 jun, 2014 09:29
|
|
Borttagen
|
Jag blundade och drog in Oscars doft.
6 jun, 2014 09:33
|
|
Borttagen
|
Jag såg på Arwen. Tänk att hon var så nära mig, det hade hon aldrig varit förut. Vi hade bara gett varandra en snabb kram eller gjort ett handslag.
6 jun, 2014 09:35
|
|
Borttagen
|
Jag började igen känna av illamåendet och tröttheten. Jag kanske borde gå hem.
6 jun, 2014 09:37
|
|
Borttagen
|
Jag tog tag i Arwens hand.
6 jun, 2014 09:40
|
|
Borttagen
|
Jag log.
- Jag måste nog hem, sade jag tyst.
6 jun, 2014 09:43
|
Du får inte svara på den här tråden.