Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(Prs) Elinthemagicwitch och Lama

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) Elinthemagicwitch och Lama

1 2 3 ... 45 46 47 ... 53 54 55
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag skrattade.

-Bra, sa jag

5 jun, 2014 23:45

Borttagen

Avatar


Jag log och makade mig lite närmare Oscar.

6 jun, 2014 09:22

Borttagen

Avatar


Jag såg på Arwen och la en arm runt henne.

6 jun, 2014 09:25

Borttagen

Avatar


Jag lutade mitt huvud mot Oscars beniga axel och gäspade.

6 jun, 2014 09:27

Borttagen

Avatar


Jag slöt ögonen och njöt av att ha Arwen så nära.

6 jun, 2014 09:29

Borttagen

Avatar


Jag blundade och drog in Oscars doft.

6 jun, 2014 09:33

Borttagen

Avatar


Jag såg på Arwen. Tänk att hon var så nära mig, det hade hon aldrig varit förut. Vi hade bara gett varandra en snabb kram eller gjort ett handslag.

6 jun, 2014 09:35

Borttagen

Avatar


Jag började igen känna av illamåendet och tröttheten. Jag kanske borde gå hem.

6 jun, 2014 09:37

Borttagen

Avatar


Jag tog tag i Arwens hand.

6 jun, 2014 09:40

Borttagen

Avatar


Jag log.
- Jag måste nog hem, sade jag tyst.

6 jun, 2014 09:43

1 2 3 ... 45 46 47 ... 53 54 55

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) Elinthemagicwitch och Lama

Du får inte svara på den här tråden.