Prs Singwithice och Queen Boo
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Singwithice och Queen Boo
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag slänger en blick på Victoria. "Hallå!"
jag är jättecoolig älska mig plz 20 mar, 2014 07:15 |
|
Borttagen
|
"Hej, vad är det?" Frågar jag.
20 mar, 2014 07:52 |
|
Queen Boo
Elev |
"Kan du vänta här? Jag typ krossade något" säger jag
jag är jättecoolig älska mig plz 20 mar, 2014 11:38 |
|
Borttagen
|
"Vad för någonting? Jag kanske kan hjälpa till." Säger jag.
20 mar, 2014 19:30 |
|
Queen Boo
Elev |
"Någonting av glas. Jag vet faktiskt inte riktigt" flinar jag mendet gör ont i hela aansiktet när jag ler
jag är jättecoolig älska mig plz 20 mar, 2014 20:30 |
|
Borttagen
|
"Har du testar med reparo? Då kanske glaset blur helt?" Säger jag.
20 mar, 2014 20:32 |
|
Queen Boo
Elev |
"Det är ju verkligen det som är problemet" säger jag ironiskt och håller fram min handflata där det sitter minst sju glasbitar
jag är jättecoolig älska mig plz 20 mar, 2014 21:01 |
|
Borttagen
|
"Ska jag testa?" Säger jag. "Om det blir helt måste det ju åka ut ur din hud.
20 mar, 2014 21:57 |
|
Queen Boo
Elev |
"Ja ja. Testa du"
jag är jättecoolig älska mig plz 20 mar, 2014 23:15 |
|
Borttagen
|
"Reparo" säger jag och ser hur glaset flyger ur Lucias hud.
21 mar, 2014 22:13 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen