Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
"Okej. Kom. Jag vet ett mysigt café som har öppet i princip dygnet runt." Vi vände runt och började gå mot "Svarta svanen".
21 feb, 2014 19:02
|
|
Borttagen
|
Jag följde tystlpten efter.
21 feb, 2014 19:11
|
|
Borttagen
|
"Så... Du är nyinflyttad här, va?
21 feb, 2014 19:13
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna.
"Det beror väl på hur man ser det."
21 feb, 2014 19:14
|
|
Borttagen
|
"Okej." Jag tystnade och lyssnade till det ljuva fågelkvittret som ägde kvällarnas orkester så här års.
21 feb, 2014 19:19
|
|
Borttagen
|
Jag tänkte inte avslöja att jag inte var mänsklig det fick hon märka själv.
21 feb, 2014 19:20
|
|
Borttagen
|
Jag väntade på att han skulle säga nåt.
21 feb, 2014 19:22
|
|
Borttagen
|
"Och du har bott här hela ditt liv?"
Gissade jag.
21 feb, 2014 19:23
|
|
Borttagen
|
21 feb, 2014 19:24
|
|
Borttagen
|
Vi kom in genom dörren och en servitris dök genast upp pch visade oss till ett bord i ett av hörnen.
"Vad önskar ni?"
Frågade hon.
21 feb, 2014 19:25
|
Du får inte svara på den här tråden.