Tvd -roll ErisedStone & IvdaPivda
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Tvd -roll ErisedStone & IvdaPivda
|
Borttagen
|
4 jan, 2014 00:16
|
|
Borttagen
|
Båda kan dö, Romeo & Julia, liksom xP Nää du får komma på xD
4 jan, 2014 00:18
|
|
Borttagen
|
Yes, ajjm dajjing änd juu aar survaiiving å sen juu kän sii gousths å then juu kän sii mii änd juu aar souu afreiid dat ju kill juurself xD
4 jan, 2014 00:35
|
|
Borttagen
|
Haha, bra idé, den kör vi på xD
4 jan, 2014 00:38
|
|
Borttagen
|
4 jan, 2014 00:40
|
|
Borttagen
|
4 jan, 2014 00:41
|
|
Borttagen
|
4 jan, 2014 00:43
|
|
Borttagen
|
Av ålder 
4 jan, 2014 00:45
|
|
Borttagen
|
Okejjjj... Men, men... Ska vi typ hoppa 70 år fram? cx
4 jan, 2014 00:48
|
|
Borttagen
|
XP Låter jättekul 
4 jan, 2014 00:50
|
Du får inte svara på den här tråden.