Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
18 nov, 2013 21:23
|
|
Borttagen
|
"hej ni", jag lyckades le, men de log inte tillbaka.
"Hej", Sam suckade och såg på mig. Ted såg bort och Max log olyckligt.
18 nov, 2013 21:25
|
|
Borttagen
|
*Trillar ner för en trappa.*
*Är allmänt klumpig*
18 nov, 2013 21:26
|
|
Borttagen
|
"Du... Cornelia-"
"Jag vet", Max ser förvånat upp.
"Va? Men det hände ju..."
"Hon var här, och Pling, och.... Ja, de pratade om det", jag suckade.
"Ska jag slå ner honom?", Ted såg på mig och spände hotfullt näven.
"behövs inte, tack Ted... Men Sam, har du kvar sjukkaramellerna från Weasleys vassa varor?"
Sam nickade glatt och vi makade ihop oss för att planera.
18 nov, 2013 21:42
|
|
Borttagen
|
18 nov, 2013 21:43
|
|
Borttagen
|
Efter ett tag är vi klara och de andra resre sig upp.
"Ses snart King"
"Vi saknar dig Kingen"
"Bli frisk Brian"
18 nov, 2013 21:44
|
|
Borttagen
|
18 nov, 2013 21:45
|
|
Borttagen
|
18 nov, 2013 21:46
|
|
Borttagen
|
Jag gäspar och går och äter lunch
18 nov, 2013 21:47
|
|
Borttagen
|
18 nov, 2013 21:47
|
Du får inte svara på den här tråden.