ORS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Men näääää! Då är det ju inte kul längre! Brian f det att spruta!" gnäller jag.
26 okt, 2013 13:48 |
|
Testralis
Elev |
"Ingen aning" skrattar jag. "Brian, jag tror att hon gillar dig och vill komma åt dig, hon vill inte att vi ska förstöra så hon röjer oss ur vägen". Jag tittar allvarligt på de andra.
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
26 okt, 2013 13:50 |
|
Borttagen
|
"Då lämnar jag er nu", jag går ut ur sjukhusflygeln och till sällskapsrummet.
26 okt, 2013 13:53 |
|
Borttagen
|
Jag suckar besviket och somnar.
26 okt, 2013 13:54 |
|
Testralis
Elev |
Jag springer efter Brian. "Nej! Du är ändå lite skydd och vi vill ha dig med oss."
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
26 okt, 2013 13:56 |
|
Borttagen
|
"Eller så håller ni er borta från mig och måste inte vara nära på att DÖ hela tiden?!"
26 okt, 2013 13:58 |
|
Borttagen
|
Får jag vara med?
Min mall: Namn: Felicia Hardy Hemort: London. Utseende: Långt, brunt, rakt hår som räcker ner till slutet av ryggen, smal och medellång. Personlighet: Snäll och hjälpsam, inte det minsta blyg. Bakrund: Hennes lillebror dog i plötslig spädbarnsdöd och hennes storebror blev mördad. Blodstatus: Renblodig. Elevhem: Ravenclaw. Årskurs: 5 26 okt, 2013 13:59
Detta inlägg ändrades senast 2013-10-27 kl. 11:56
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Får jag vara med? Min mall: Namn: Agnes Fanning. Hemort: London. Utseende: Långt, brunt, rakt hår som räcker ner till slutet av ryggen, smal och medellång. Personlighet: Snäll och hjälpsam, inte det minsta blyg. Bakrund: Hennes lillebror dog i plötslig spädbarnsdöd och hennes storebror blev mördad. Blodstatus: Renblodig. Elevhem: Ravenclaw. Årskurs: 5 Självklart 26 okt, 2013 14:00 |
|
Testralis
Elev |
"Förlåt då! Då ska jag lämna dig, och kom inte till mig." Jag vänder på klacken och marscherar ilsket därifrån. Skitstövel, tänker jag för mig själv men ångrar mig genast. Brian är igen skitstövel... Men jag är arg på honom.
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
26 okt, 2013 14:02 |
|
Borttagen
|
( Tack snälla, kan bli lite rörigt nu när jag börjar för jag vet inte riktigt var ni är )
26 okt, 2013 14:05 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen