Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
8 nov, 2013 13:25
|
|
Borttagen
|
- Det ser lite konstigt ut. Sade jag nervöst och öppnade dörren och satte mig på min säng.
8 nov, 2013 13:28
|
|
Borttagen
|
Jag hoppade till.
"Oj, inte så konstigt att de kallar dig halloween-tjejen" skrattade jag och gick in.
8 nov, 2013 13:29
|
|
Borttagen
|
- Jag vet. Sade jag och skrattade.
8 nov, 2013 13:30
|
|
Borttagen
|
Jag ryste till när jag såg skelettet.
"Det är väl inte riktigt?"
8 nov, 2013 13:31
|
|
Borttagen
|
- Klart det är. Sade jag ironiskt och log.
- Sätt dig. Sade jag.
8 nov, 2013 13:32
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig.
"Jag tror jag börjar gilla dig mer och mer" sa jag och kollade mig fortfarande omkring.
8 nov, 2013 13:34
|
|
Borttagen
|
Jag log och gömde undan min burk med riktiga spindlar i som jag brukade skrämma folk med.
8 nov, 2013 13:37
|
|
Borttagen
|
Jag tittade på Cassandra.
8 nov, 2013 13:37
|
|
Borttagen
|
8 nov, 2013 13:38
|
Du får inte svara på den här tråden.